بهترین برس حرارتی موجود در بازار کدام است؟

راهنمای خرید برس حرارتی

بسیاری از افراد جهت صاف نمودن موهای خود روش های گوناگون را امتحان می کنند که یکی از روش هایی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد برس حرارتی می باشد این روش را می توان به عنوان یک روش ترکیبی معرفی نمود زیرا هم قادر است موهای شما شانه زده و هم به صافی موهای شما به وسیله ی حرارت و گرمایی که به وجود می آورد بپردازد.شانه های کوچک سرامیکی در تولید برس های حرارتی بکار برده می شود و به صافی موهای شما کمک می کند و مدت زمان بسیار اندکی برای انجام اینکار نیاز است. اگر بخواهیم به قیاس برس حرارتی و اتوی مو بپردازیم آسیبی که برس حرارتی به موی شما وارد می کند بسیار کمتر از آسیبی است که یک اتوی مو به سر وارد می نماید.  در این مطلب انواع برس های حرارتی را بررسی خواهیم نمود و به معرفی هر کدام می پردازیم و شما را در انتخاب یک محصول مناسب و با کیفیت راهنمایی خواهیم نمود تا یک برس صاف کننده موی مناسب برای خود خریداری نمایید. 

در ابتدا بهتر است برند تولید کننده، کیفیت و مشخصات برس حرارتی را در نظر بگیرید و برخی نکات را حائز اهمیت قرار دهید. در ادامه به معرفی بهترین و با کیفیت ترین برس های حرارتی عرضه شده به بازار که توسط برندهای معتبر به تولید رسیده اند می پردازیم.

 

برس حرارتی بابیلیس مدل  HSB101E

یکی از بهترین برندهای تولیدکننده برس حرارتی برند بابیلیس می باشد. از محصولات این برند می توان به مدل HSB101E اشاره نمود. این برس حرارتی می تواند گزینه ی مناسبی باشد تا شما به کمک آن موهایتان را بسیار سریع و راحت صاف کنید. برای این برس دندانه هایی قرار داده است که هنگام کار این دندانه ها داغ گردیده و به صافی موها می پردازد. در تولید این برس 126 دندانه در نظر گرفته شده است که به سه دسته تقسیم می گردند. زمانی که به روشن نمودن برس حرارتی می پردازید نخستین دسته که شامل 42 عدد دندانه ی سرامیکی می باشد داغ می گردند و تاثیر بسزایی در صافی مو دارند. دیگر دندانه های درنظر گرفته شده پلاستیکی و سیلیکونی می باشند که به باز نمودن مو می پردازند. زمانی که موهای خود را شانه می کنید موها با دندانه ها برخورد پیدا کرده و به صافی آنها می انجامد.

بهره گیری از سرامیک منجربه پخش یکسان و یکنواخت گرما می گردد و همین دلیلی است تا به مو صدمه ای وارد نگردد. شایان ذکر است که این برس از یون سازی بهره مند است و از دو خروجی یون بر روی برس برخوردار می باشد. به کمک یون ها الکتریسیته ی ساکن زمانی که موی خود را شانه می زنید و با ساقه ی موی شما برخورد می کند حذف می گردد و سبب می شود تا مانع وزی و فری مو گردد. می توانید بطور دلخواه به تغییر دمای برس بپردازید و هر یک از موارد که شامل 160، 18، 200 درجه سانتی گراد می باشد را انتخاب نمایید. زمانی که یکی از این سه حالت را انتخاب می کنید می تواند چراغ نشانگر آن که بر روی دسته ی برس قرار می گیرد و روشن می گردد مشاهده نمایید. هنگام خرید این برس حرارتی یک پد نسوز نیز به شما ارائه می گردد که هنگام استفاده می توانید برس را بر روی آن قرار دهید. با خرید یک برس حرارتی می توانید به صاف کردن موهای خود در زمان کم و بسیار آسان بپردازید که گزینه ی مناسبی برای موهای بلند و متوسط می باشد. ویژگی های موجود در این برس شامل دندانه ها و صفحه سرامیکی، یون سازی و دو خروجی یون، امکان تغییر دما (که شامل سه دمای مختلف می باشد)، پد نسوز و سیم چرخان می باشد.

 

برس حرارتی رمینگتون مدل Cb7400

برس حرارتی مدل Cb7400 از دیگر محصولاتی است که خرید آن را به شما پیشنهاد می دهیم و جز بهترین برس های حرارتی قرار می گیرند. این برس حرارتی توسط برند معروف رمینگتون تولید و به بازار عرضه شده است. شاید با نگاه اول بگویید این برس یک برس معمولی می باشد و همانند آنها است اما اگر با دقت نگاه کنید خواهید دید دارای دندانه های سرامیکی می باشد. این برس دارای دندانه هایی است که تنها 30 ثانیه از زمان روشن شدن آن تا رسیدن به 230 درجه سانتی گراد وقت لازم است. قابل ذکر است که دمای این برس را می توانید مطابق میل خود تغییر و تنظیم نمایید که دارای سه دمای 150، 190 و 230 درجه سانتی گراد می باشد. اگر موهای شما بلند می باشد و قصد صاف کردن آن را دارید این برس می تواند گزینه ی مطلوبی برای شما محسوب گردد. خرید این برس را برای افرادی که از موی کوتاه برخوردار هستند پیشنهاد نمی دهیم زیرا امکان صدمه دیدن پوست سر هنگامی که دندانه ها به صافی مو می پردازند وجود دارد. اگر علاقه ای به فر شدن موهای خود ندارید از این برس بهره گیرید تا بیشترین تاثیر را مشاهده کنید. جهت صافی و براشینگ مو این برس حرارتی انتخابی مطلوب به شمار می رود و حجم مو رو تغییر نمی دهد. از ویژگی های این برس حرارتی می توان به خاموشی اتومایتک، کلید روشن و خاموش و LED نشانگر وضعیت برس اشاره نمود.

 

برس حرارتی جیمی مدل  GM-2972

یکی دیگر از برس های حرارتی باکیفیت که در بازار موجود است برس حرارتی GM-2972 می باشد که از بهترین محصولات جیمی به شمار می رود. این برس را می توان مدل به روز شده و پیشرفته برس حرارتی GM-2950 محسوب نمود. دمای این برس تا 750 درجه فارنهایت که برابر با 400 درجه سانتی گراد می باشد نیز بالا می رود و سرعت صاف شدن موهای شما را تا حد بسیاری افزایش می دهد. در این برس فناوری یون سازی نیز وجود دارد و به خشک شدن سریع موهای شما می انجامد. بهره گیری از ماده مخصوص در تولید این برس سبب می گردد تا آسیبی به موهای شما به دلیل حرارت وارد نگردد. لازم به ذکر است که این محصول از پوشش پانل سرامیکی برخوردار است. از دیگر ویژگی های این برس می توان به طراحی ارگونومیک آن اشاره نمود که در دست گرفتن برس را برای شما بسیار راحت می کند. با خرید این برس موهای خود را به بهترین نحو می توانید صاف و براق نمایید. توسط نمایشگر LED موجود بر روی این برس قادر به تنظیم درجه و تغییر آن هستید و پیش از تنظیم بهتر است به نوع موی خود دقت نمایید و متناسب با آن درجه را مشخص نمایید.


معرفی برترین برند برس های حرارتی

برس حرارتی روزیا مدل  HR767

برند روزیا از دیگر تولیدکنندگان برس حرارتی می باشد که یکی از بهترین محصولات این برند برس حرارتی مدل HR767 به شمار می رود. این برند یک برند چینی است و محصولاتش از کیفیت مطلوبی بهره مند هستند و علاوه بر کیفیتی که دارا می باشد قیمت مناسبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. برای این برس یک صفحه سرامیکی در نظر گرفته شده و برای گرم شدن تنها به 90 ثانیه زمان نیاز دارد. وجود صفحه سرامیکی این امکان را به وجود می آورد که گرما بصورت یکسان و یکنواخت منتقل گردد. قیمت و کیفیت این برس متناسب با یکدیگر می باشند و با وجود کیفیتی که دارد نمی توان آن را با محصولات گران قیمت قیاس نمود. افرادی که قصد خرید یک برش حرارتی با قیمت مطلوب می باشند این برس می تواند انتخاب مناسبی برایشان باشد.

 

برس حرارتی دو طرفه هانی هیر مدل  BY 632

از دیگر برس های حرارتی پرفروش برس حرارتی BY-632 از برند معروف هانی هیر می باشد. این برس را می توان به عنوان یک ترکیب بی نظیر از شانه و صاف کننده مو معرفی نمود. این برس به خوبی به صافی مو می پردازد و علاوه بر آن می تواند موهای شما را براق و شفاف نماید. مصرف کننده می تواند بطور دلخواه دمای آن را تغییر دهد و از میان دمای 80 تا 230 سانتی گراد به انتخاب بپردازد. اگر موهای شما آسیب دیده و حساس می باشد استفاده از دمای 80 را به شما پیشنهاد می دهیم. اما اگر موهای شما کاملا طبیعی می باشد بهترین دما برای شما دمای 180 درجه سانتی گراد است اما اگر از موهای ضخیم و فر بهره مند هستید دمای 230 می تواند گزینه ی مطلوبی برایتان باشد. این برس از نانو تکنولوژی برخوردار است و علاوه بر آن سیم این برس می تواند 360 درجه بچرخد. از دیگر ویژگی های این برس حرارتی می توان به دمای قابل تنظیم میان 80 تا 230 درجه سانتی گراد و مخزن 17 میلی لیتری آب این برس را ذکر نمود.

 

برس حرارتی صاف کننده مو پروویو مدل  PW-5112

برند پروویو یکی از مشهورترین برندهای آلمانی می باشد که برس حرارتی PW-5112 یکی از بهترین تولیدات این کمپانی به شمار می رود. با خرید این برس می توانید به حالت دهی موهای خود بپردازید که مدت زمان اندکی نیز این کار انجام می گیرد. این برس نیز همانند برخی مدل های دیگر قابلیت یون سازی را دارد و می تواند به خشک شدن سریع مو بپردازد و از مو در برابر آسیب ها محافظت نماید. دندانه های این برس زمانی که به شانه زدن مو مشغول هستید داغ شده و به صافی مو می پردازد. در دست گرفتن این برس حرارتی بسیار راحت انجام می گیرد زیرا این محصول از طراحی ارگونومیک بهره مند می باشد. از دیگر ویژگی های این برس می توان وزن کم و کابل 2.5 متری آن را ذکر نمود. 86 درصد از خریداران از این برس حرارتی پس از استفاده احساس رضایت داشته اند و بسیاری از آنها خرید این برس حرارتی را به دیگران توصیه نموده اند.

 

برس حرارتی صاف کننده مو بابیلیس مدل  HSB100E

برس حرارتی مدل HSB100E یکی دیگر از برس هایی است که قرار است به معرفی آن بپردازیم. این برس نیز از بهترین محصولات برند بابیلیس محسوب می گردد. شباهت این برس با برس های معمولی بسیار زیاد است. در تولید این برس 126 دندانه در نظر گرفته شده است که این دندانه ها تقسیم بندی می گردند و شامل 3 دسته می شوند که در نخستین دسته 42 دندانه سرامیکی قرار می گیرد که با حرارت خود به صاف شدن مو می پردازند. دیگر دندانه های این برس پلاستیکی و سیلیکونی هستند که باید همانند یک برس معمولی از آن ها استفاده نمایید و به کمک آن به باز نمودن گره های موی خود بپردازید. حرارت در دندانه های سرامیکی کاملا یکسان و یکنواخت پخش و منتقل می گردد و به کمک این قابلیت به محافظت از مو می پردازد. یون سازی از دیگر قابلیت های این برس حرارتی می باشد که برای آن دو خروجی یون در نظر گرفته شده است که به حذف الکتریسیته ی ساکن می پردازد و این کار مانع از فر و وز شدن مو خواهد شد. لازم به ذکر است که شما می توانید بطور دلخواه دمای این برس را انتخاب و تنظیم نمایید که شامل دمای 180، 90، 200 درجه سانتی گراد می باشد. برای این برس بر روی دسته نشانگری تعبیه شده است که  دمای انتخاب شده را به نمایش می گذارد. هنگام خرید این برس به شما یک پدنسوز ارائه می گردد که به راحتی می تواند حین استفاده برس را بر روی آن قرار دهید. اگر تمایل به صاف نمودن موی خود دارید این برس حرارتی می تواند بهترین گزینه محسوب گردد زیرا به خوبی و در مدت زمان کم موهای شما را صاف خواهد کرد و رضایت شما را در پی دارد. از ویژگی های این برس می توان به دندانه ها و صفحه سرامیکی، تنظیم دمای دلخواه، یون سازی و دو خروجی یون، سیم چرخان و پدنسوز اشاره نمود.

 

برس حرارتی فیلیپس مدل  BHH880

برند معتبر فیلیپس یکی از بهترین تولیدکنندگان در این عرصه می باشد. برند فیلیپس به تولید یکی از بهترین برس های حرارتی خود به نام BHH880 پرداخته است که در تولید آن از فناوری ترموپرفکت بهره گرفته شده است. این فناوری مانع از آسیب رسیدن به موهای شما می گردد و از وز شدن آنها جلوگیری می نماید و در نهایت موهایی حالت دیده به شما می دهد. برس حرارتی BHH880 ساخته شده از سرامیک تورمالین می باشد که به نرمی و شفافیت موهایتان می پردازد. شما می توانید به طور دلخواه دمای این برس را تغیبر دهید و از میان دو درجه 170 و 200 درجه سانتی گراد انتخاب نمایید. انتخاب دمای برس به نوع و جنس موهای شما بستگی دارد پس حتما پیش از تنظیم دما به آن توجه داشته باشید. این برس از طراحی سه گانه قطعات برخوردار بوده و دارای عرض پهنی می باشد که وجود آن در جدا شدن موها از یکدیگر کمک می نماید و به پوست سر شما آسیبی نمی رساند. جهت داغ شدن برس تنها به 50 ثانیه زمان نیاز است که پس از اطلاع نشانگر آماده به کار این برس می توانید به استفاده بپردازید.  سیم در نظر گرفته شده برای این برس 1.8 متری بوده و علاوه بر آن دارای حلقه آویختن می باشد.

 

برس حرارتی روزیا مدل  HR765

از دیگر تولیدات برند روزیا برس حرارتی مدل HR765 می باشد که به خوبی موهای شما را صاف می کند و حتی می توان گفت در قیاس با اتومو و سشوار گزینه ی مناسب تری به شمار می رود. این برس همانند برس معمولی بوده ولی از دندانه های سرامیکی بهره مند است که این دندانه ها پس از روشن شدن برس بصورت یکنواخت داغ می گردند و به صافی مو می پردازند. این دندانه ها قادر هستند از موی ها شما در برابر آسیب ها محافظت نمایند. اگر دوست دارید موهای خود را بسیار سریع و آسان صاف کنید خرید این برس حرارتی را پیشنهاد می دهیم.

 

برس حرارتی پروموزر مدل  5800

از بهترین برس های حرارتی موجود در بازار می توان برس حرارتی مدل 5800 تولیدی برند پروموزر را نام برد که جز بهترین برس های حرارتی قرار می گیرد. این برس از عنصر حرارتی برخوردار است و قادر به انجام کار برس و سشوار در آن واحد می باشد و این عنصر حرارتی کمک می کند تا سرعت بسیاری داشته باشید. برای زمانی که عجله دارید و زمان کافی برای درست کردن موی خود ندارید استفاده از این برس حرارتی می تواند بهترین گزینه به شمار رود تا سرعت شما در انجام کارتان افزایش یابد. با خرید این برس دیگر نیازی به سشوار نداشته و به راحتی و سریع می توانید موهای خود را صاف کنید. آسیبی که سشوار به مو وارد می کند بسیار بیشتر است و درنتیجه استفاده از برس حرارتی انتخاب بهتری خواهد بود. اگر بخواهیم به مقایسه اتوی مو و برس حرارتی بپردازیم آسیب وارد شده از اتو مو بسیار بیشتر است و ممکن است در صورت بی حواسی موهای خود را بسوزانید. برس های حرارتی مانع از رسیدن آسیب به مو و ریشه مو می گردد. پیش از استفاده می توانید دمای دلخواه خود را انتخاب نمایید و با توجه به نوع و جنس موی خود مناسبترین دما را برگزینید. زمانی که شما دمای دلخواه را انتخاب میکنید دمای آن بر روی نمایشگر نمایش داده می شود.

 

برس حرارتی فوربیوت مدل  fb-1618

از دیگر برس های حرارتی محبوب برس حرارتی fb-1618 می باشد که از محصولات برند فوربیوت می باشد. این برس را می توان مدل بهبود یافته و پیشرفته مدل fb-1617 معرفی نمود. دمای این برس به 550 درجه فارنهایت که برابر با 240 درجه سانتی گراد می باشد است. دمایی که این برس برخوردار است شما را در صاف نمودن موهای خود کمک می کند و سرعت انجام را چندین برابر می نماید. از این برس می توان جهت صاف نمودن ریش نیز بهره گیرید. این برس حرارتی از قابلیت یون سازی برخوردار است و به کمک این قابلیت قادر خواهید بود موهای خود را بسیار سریع خشک نمایید. از مزایای این برس حرارتی می توان به وجود ماده ای جهت محافظت از مو در مقابل آسیب ها اشاره نمود. در ساخت از برس حرارتی از پوشش پانل سرامیکی بهره مند است که می تواند به موهایتان حالت دهد. استفاده و در دست گرفتن این محصول بسیار راحت انجام می گیرد و این به دلیل طراحی ارگونومیک آن می باشد. اگر دوست دارید موهایی صاف و شفاف داشته باشید خرید این برس حرارتی را به شما پیشنهاد می دهیم.


ویژگی های یک برس حرارتی باکیفیت

برس حرارتی صاف کننده مو رولن مدل  RR1104

برس حرارتی PR1104 را می توان جز برس های حرارتی میان رده عرضه شده به بازار محسوب نمود که توسط برند رولن به تولید رسیده است. کیفیتی که این مدل برخوردار است مطلوب بوده و از نقطه ضعفی برخوردار نمی باشد و گزینه ی مناسبی برای خرید به شمار می رود. در تولید بدنه این برس از پلاستیک بهره گرفته شده است و همین دلیل سبک بودن آن می باشد. با وجود وزن کم شما دیگر هنگام استفاده دچار خستگی نمی شوید. طراحی مناسب دسته این برس به شما کمک می کند تا آن را به راحتی در دست نگه دارید. بر روی دسته این برس کلیدهایی مورد نیاز قرار داده شده است تا به راحتی بتوانید از آنها استفاده نمایید. به کمک این دکمه ها می توانید به تنظیم و تغییر دمای برس بپردازید بصورتی که تنها با فشار اندک دما تغییر پیدا می کند. این برس حرارتی را می توان تاحدودی مشابه سشوار در نظر گرفت اما این برس از سرعت بالاتری جهت صافی مو بهره مند است. اگر از موهایی فر برخوردار است این برس می تواند بدون هیچگونه مشکلی به صافی موهای شما بپردازد بدون آنکه موهایتان شما در میان دندانه های آن گیر کند. شایان ذکر است که هنگام کار جهت کم کردن دما از کلید - و جهت افزایش دما از کلید + استفاده نمایید. انتخاب دما به نوع و جنس موهای شما بستگی دارد و پیش از تنظیم حتما به ان توجه داشته باشید. نمایشگری که برای این برس حرارتی در نظر گرفته شده است دما آن را برایتان نمایش می دهد. وزنی که این برس برخوردار است معادل 465 گرم بوده و ابعاد آن 4 × 7 × 28 سانتی متر می باشد. از ویژگی های این برس می توان به مجهز بودن خروجی کابل به سیم گردان اشاره نمود و نقطه مثبت بزرگی به شمار می رود. سیم در نظر گرفته شده برای این برس حرارتی برابر با 2.3 متر بوده و به راحتی می توانید به استفاده بپردازید. لازم به ذکر است که وظیفه اصلی این برس صاف نمودن موهای خشک می باشد در نتیجه به هیج عنوان هنگام خیس بودن موهای خود به استفاده از آن بپردازید. قابلیت یون سازی این برس مانع به هم ریخته شدن مدهایتان خواهد شد و به شما موهایی براق و شفاف را هدیه خواهد داد. از دیگر ویژگی های این برس حرارتی می توان به قابلیت خاموشی اتوماتیک آن اشاره نمود به صورتی که پس از 30 دقیقه روشن بودن به صورت خودکار خاموش می گردد و در مصرف انرژی صرفه جویی می نماید.

 

 

برس حرارتی فیلیپس مدل  PH867

از دیگر تولیدات کمپانی فیلیپس برس حرارتی مدل PH867 می باشد که به صافی و نرمی موهای شما می پردازد. استفاده از برس حرارتی امروزه بسیار رایج شده و به راحتی و با سرعت بالا می تواند موهایتان را صاف کند. کیفیت ساخت این برس بسیار بالا بوده و زمان بسیار کمی جهت داغ شدن آن نیاز است و با برس کشیدن توسط دمای بالا موهایتان صاف نیز می گردد. این برس از دمای 450 درجه فارنهایت که برابر با 230 درجه سانتی گراد می باشد برخوردار است و از دیگر ویژگی های آن می توان به چرخش 360 درجه ای سیم کابل آن اشاره نمود. برای این برس سیم بلندی در نظر گرفته شده است تا استفاده از آن را برایتان راحت تر نماید. می توانید مطابق با نوع و جنس موی خود دمای برس را تغییر دهید.

 

برس حرارتی مو پروسنس مدل  HB 010

این برس آخرین موردی می باشد که به معرفی آن می پردازیم. این برس همانند یک برس معمولی به نظر می رسد اما دندانه های سرامیکی آن می تواند به کمک دمای بالای آن به صافی موهای شما کمک نماید هنگامی که آنها را شانه می زنید. در این دندانه ها گرما کاملا یکسان منتقل و پخش می گردد و به خوبی و با سرعت بالا به صافی موهایتان می پردازد و علاوه بر آن از موهای شما محافظت می نماید. سرمیک های بکار برده شده در این برس کاملا متوسط هستند و تنها در مدت 30 ثانیه داغ می گردند. این برس از دمای حداکثری 210 درجه سانتی گراد بهره مند می باشد. از دیگر قابلیت های موجود در این برس می توان به قابلیت یون سازی آن اشاره نمود. علاوه بر این موارد سیم گردان از دیگر ویژگی های این برس به شمار می رود که استفاده از آن را آسان تر می نماید. اگر موهایتان بلند یا متوسط می باشد خرید این برس را پیشنهاد می دهیم تا به خوبی بتوانید پس از استحمام موهای خود را خشک و صاف نمایید.

 

برس صاف کننده برقی مو پرومکس مدل  8000

اگر قصد صاف کردن موهای خود را دارید می توانید از دستگاه ها و روش های گوناگونی بهره گیرید که هر یک از این دستگاه ها و روش ها دارای مزایا و معایبی می باشند. برس صاف کننده برقی مو مدل 8000 یکی از بهترین دستگاه هایی می باشد که توسط برند پرومکس به تولید رسیده است و دارای کیفیت بالایی است. این دستگاه را می توان ترکیبی از دو وسیله معرفی نمود که هم نقش صاف کننده و هم برس را در آن واحد برعهده دارد و دیگر نیازی نیست از برس جداگانه برای اینکار استفاده نمایید. با خرید این دستگاه صاف کردن موهایتان به راحتی انجام خواهد شد. از اصلی ترین ویژگی های این برس می توان به صفحات سرامیک تورمالین و دمای حداکثر 210 درجه اشاره نمود که جهت صاف کردن مو کاملا مناسب می باشد. هنگامی که مصرف کننده به استفاده از برس نپردازد این دستگاه پس از 60 دقیقه بصورت اتوماتیک خاموش خواهد شد که مزیت بزرگی محسوب می گردد. علاوه بر این موارد نقاط قوت دیگری نظیر قابلیت تنظیم دما در شش دما، صفحه نمایشگر و شانه هایی که در برابر حرارت از مقاومت بالایی برخودار است وجود دارد.

وجود قابلیت خاموشی خودکار و اتوماتیک مانع از بروز برخی حوادث احتمالی می گردد و امنیت را بالاتر خواهد برد. هنگام صاف کردن موهای خود می توانید از شش دمای مختلف بهره گیرید. این محصول دارای سیمی به طول 2.7 متر می باشد که آزادی عمل بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. با روشن نمودن این برس تنها به 30 ثانیه زمان جهت گرم شدن و آماده به کار شدن نیاز است.

 

برس حرارتی با نمایشگر دیجیتال LED هانی هیر مدل  BY-621

این برس حرارتی می توانید به دستگاه بی نظیر برای صافی موهای شما باشد که از ترکیب برس و اتو مو تشکیل شده است و با یک دستگاه می توانید از هر دو بهره گیرید. این دستگاه با گرما به نرمی و حالت دهی موهای شما می پردازد که بسیار سریع انجام میگیرد. جهت صاف شدن موهایتان این برس حرارتی می تواند پیشنهاد مناسبی برایتان به شمار آید. این برس توسط برند هانی هیر به تولید رسیده است که برای آن نمایشگر LED در نظر گرفته شده است که از طریق آن می توانید دمای دستگاه را بطور دلخواه تنظیم نمایید و علاوه بر مدت زمان گرم شدن نیز قابل تنظیم است. این ویژگی ها این برس را به یک برس حرارتی بسیار محبوب و کارآمد تبدیل نموده است. این برس برای رسیدن به دمای 230 درجه تنها به 90 ثانیه نیاز دارد که به کمک آن موهای شما در مدت زمان کوتاهی صاف خواهد شد. می توانید متناسب به جنس موهایتان دمای دستگاه را بین 80 تا 230 تنظیم نمایید. این برند در تولید این برس حرارتی از قابلیت گردش 360 درجه ای سیم بهره برده است تا شما به راحتی بتوانید از برس استفاده نمایید.

این برس حرارتی دارای دندانه هایی می باشد که حین استفاده و تماس با پوست هیچگونه آسیبی به پوست سر وارد نخواهد کرد. هنگامی که فرد به مدت 60 دقیقه از دستگاه استفاده نکند دستگاه بصورت اتوماتیک و خودکار خاموش خواهد شد. این برس حرارتی با وزن و ابعاد مطلوبی انجام گرفته است. این محصول دارای ولتاژ 120-240 ولتی بوده و متناسب با نیاز خود می توانید دما را بین 80 تا 230 درجه سانتی گراد تنظیم نمایید که اینکار را می توانید از طریق نمایشگر LED انجام دهید. با وجود تمامی موارد عنوان شده این برس حرارتی می تواند یک گزینه ی بسیار مناسب به شمار رود که هم در خانه و هم در سالن های آرایشی می توان مورد استفاده قرار داد.

 

برس حرارتی رمینگتون مدل  CB7400

از دیگر برس های حرارتی باکیفیت که در بازار موجود است برس حرارتی رمینگتون مدل CB7400 می باشد که جز بهترین دستگاه های صاف کننده مو دسته بندی می گردد. تولید این برس حرارتی توسط کمپاتی رمینگتون انجام گرفته است. شاید در نخستین نگاه این برس را همانند برس های معمولی ببینید و تفاوت چندانی میانشان وجود نداشته باشد اما با کمی دقت خواهید دید این برس دارای دندانه های سرامیکی می باشد. با روشن نمودن این برس پس از گذشت تنها 30 ثانیه برس به 230 درجه سانتی گراد گرما خواهد رسید تا با سرعت بالا موهایتان صاف گردد. شما می توانید متناسب با نیاز خود میان سه درجه 150، 190، 230 انتخاب نمایید. اگر موهایتان کوتاه می باشد خرید این برس حرارتی را پیشنهاد نمی دهیم زیرا این دستگاه برای صافی و یکدست نمودن موهای بلند می باشد زیرا امکان آسیب رسیدن به پوست سر با برخورد دندانه های داغ این برس حرارتی وجود دارد. با این برس می توانید از فر شدن مو جلوگیری نمایید. این دستگاه گزینه ی مناسبی برای براشینگ و صافی مو می باشد و علاوه بر آن حجم طبیعی موهایتان را نگه می دارد. این برس حرارتی پس از مدت زمان مشخص اگر مورد استفاده قرار نگیرد بصورت اتوماتیک خاموش خواهد شد. از دیگر قابلیت های موجود در این برس نمایشگر LED می باشد که از طریق می توانید دمای برس را تنظیم نمایید. برای روشن و خاموش نمودن دستگاه نیز دکمه های مخصوص در نظر گرفته شده است. 

 

برس حرارتی مو پروسنس مدل  HB 010

استفاده از برس های حرارتی برای صاف کردن مو روشی است که اخیرا توسط افراد بسیاری انتخاب می گردد. این برس از محصولات برند بابلیس می باشد. شباهت بسیاری میان این برس و برس های معمولی وجود دارد. دندانه هایی که این برس از آن برخوردار می باشد بسیار سریع داغ شده و به صافی موهای شما می پردازد. دندانه هایی که برای این دستگاه بکار برده شده است 126 عدد می باشد که سه دسته شده اند. دندانه های سرامیکی این برس حرارتی 42 عدد می باشد که بر روی صفحه اتصال پیدا کرده اند. زمانی که این برس را روش می نماید دندانه های سرامیکی بسیار سریع داغ می شوند و به صافی موهای شما می پردازند. دیگر دندانه های موجود پلاستیکی و سیلیکونی می باشند که تفاوتی با دندانه های برس های معمولی ندارند و وظیفه آنها باز کردن گره های مو می باشد. طرز کار این برس به این صورت است که شما به شانه کردن مو می پردازید و حین شانه زدن دندانه های سرامیکی که داغ هستند موها را صاف می کنند. از اصلی ترین ویژگی این دندانه های سرامیکی می توان به پخش یکسان و یکنواخت گرما اشاره نمود. این برس به خوبی قادر است از موهایتان محافظت نماید زیرا دارای فناوری یون ساز می باشد که برای آن دو خروجی یون بر روی صفحه در نظر گرفته شده است.این فناوری مانع از وز شدن و فر شدن مو می گردد و به حذف الکتریسیته ساکن می پردازد. امکان تنظیم دما در این برس وجود دارد که می توانید میان دمای 180، 90 و 200 درجه سانتی گراد انتخاب نمایید که انتخاب دما به جنس موهایتان بستگی دارد. لازم به ذکر است که برای هر دما چراغ نشانگر مخصوص در نظر گرفته شده است که شما با انتخاب هر دما چراغ مخصوص آن روش خواهد شد. چراغ های نشانگر بر روی دسته برس قرار گرفته اند. هنگام خرید این برس حرارتی یک پد نسوز نیز ارائه می گردد که حین استفاده می توانید برس را بر روی آن قرار دهید. این دستگاه سرعت بسیاری در صافی موها خواهد داشت. این برس با وجود تمامی این ویژگی ها می تواند یک انتخاب مناسب به شمار آید و خریدی مطلوب باشد.

 

برس حرارتی  GM 418

آخرین برس حرارتی که به معرفی آن خواهیم پرداخت محصول برند جیمی می باشد. برس حرارتی GM 418 یکی از بهترین تولیدات این برند محسوب می گردد. این برس یک برس دو طرفه حرارتی و صاف کننده است که موفق به کسب تاییدیه استاندارد اروپا CE شده است. این برس ترکیبی از دو وسیله یعنی اتو مو و شانه می باشد که تنها با دو یا سه بار برس کشیدن بسیار سریع صاف خواهد شد. کارایی بسیار این برس موجب گردیده خانم های بسیاری به خرید آن بپردازند. در ساخت دندانه های این دستگاه از سرامیک بهره گرفته شده است که هیچگونه آسیبی به رطوبت طبیعی مو وارد نخواهد کرد پس نیازی نیست نگران سوختن ساقه مو و یا پوست مو شوید. شما می توانید متناسب با جنس موی خود دمای برس را بین 100 تا 230 درجه سانتی گراد تنظیم نمایید. دمای انتخابی بر روی نمایشگر دستگاه قابل مشاهده می باشد. در انتهای این برس قفلی مشاهده می شود که جهت خراب نشدن دندانه ها به دلیل باز ماندن دستگاه پس از پایان کار می باشد. برای این برس حرارتی سیم چرخشی در نظر گرفته شده است که می تواند 360 درجه بچرخد و مانع از گره خوردن سیم حین کار و خراب شدن آن گردد.

 


نظرات کاربران