راهنمای خرید کفش مخصوص جوشکاری

راهنمای خرید کفش مخصوص جوشکاری

پیش از آنکه به خرید بپردازید نخست باید در مورد آن به یک درک صحیح درست یابید که کفش جوشکاری نیز از اصلی ترین کالای مورد نیاز در زمینه جوشکاری می باشد. لازم به ذکر است که برای جوشکاری همه ی کفش های ایمنی نمی تواند مطلوب باشد و مورد استفاده قرار گیرد. در تولید کفش مخصوص جوشکاری نیازمند بهره گیری از مواد خاص می باشد که به خوبی بتواند در برابر براده ها و دیگر لوازم سنگین که امکان برخورد با پا و کفش را دارد مقاومت نماید و مانع از آسیب رسیدن به پا شود. در ادامه این مقاله برایتان بهترین کفش های جوشکاری را معرفی خواهیم نمود که از قیمت مطلوبی نیز برخوردار می باشند. کفش هایی که قرار است با آنها آشنا گردید تولید شده توسط بهترین برندها می باشد که به بازار ایران عرضه شده است و دارای زیره های پلی اورتان می باشد. این نوع کفش ها از سرپنجه فولادی بهره مند می باشند و به خوبی مانع از آسیب رسیدن به پا می گردد.

 

راهنمای خرید بهترین کفش های مخصوص جوشکاری

 در ادامه این مطلب شما را در خرید یک کفش مناسب جوشکاری راهنمایی خواهیم نمود و پیش از خرید حتما باید باید اطلاعاتی در این زمینه کسب نمایید و نکات حائز اهمیت را مورد توجه قرار دهید.

راحتی پا

 

یک کفش جوشکاری مناسب باید راحتی را برای پای شما به ارمغان آورد که از اصلی ترین و مهمترین نکات حائز اهمیت در خرید یک کفش جوشکاری می باشد. افرادی که در طول روز این کفش در پایشان قرار دارد حتما باید کفشی را انتخاب و خریداری نمایند که موجب اذیت شدن پایشان نگردد و پا درون کفش راحت باشد. از دیگر نکات حائز اهمیت توجه به وزن، قابلیت حس نمودن وسایل اطراف به آسانی به وسیله ی کفش و کفی در نظر گرفته شده برای آن می باشد. از میان کفش های جوشکاری می توان چکمه های جوشکاری که از وزن کمی نیز برخوردار می باشد را به عنوان مناسب ترین نوع کفش جوشکاری معرفی نمود.


راهنمای خرید کفش مخصوص جوشکاری

برخی از تولیدکنندگان کفش های جوشکاری جهت سبک بودن کفش از مواد سبک بهره برده اند اما با اینحال پای شما درون آن راحت نیست. در تولید داخل این نوع کفش ها باید از مواد نرم استفاده گردد و علاوه بر آن کفش باید به صورتی باشد که با خوردن اجسام به کفش پای شما دچار آسیب نگردد. از دیگر نکات مهم در خرید توجه به قوس کافی کفش می باشد. یک کفش مناسب جوشکاری باید از قوس کافی بهره مند باشد تا سبب تاول زدن پاهایتان نگردد.

انعطاف پذیری

از دیگر نکات مهم که باید در خرید کفش جوشکاری مورد توجه قرار گیرد انعطاف پذیری کفش می باشد. یک کفش جوشکاری مناسب باید از انعطاف بالایی برخوردار باشد که امکان استفاده از آن در حالت های گوناگون جوشکاری برایتان فراهم گردد.

 

در میزان انعطاف کفش جوشکاری عواملی نظیر طراحی و جنس آن تاثیر گذار می باشد. زمانی که کفش در پای شما قرار دارد و شما در محیط جوشکاری فعالیت دارید قطعا باید منتظر آسیب رسیدن به کفش و نرم شدن آن باشید. بهتر است هنگام خرید به سراغ با دوام ترین کفش برای جوشکاری بروید.

ایمنی بالا

 هدف از تولید کفش مخصوص جوشکاری محافظت از پا می باشد در نتیجه باید از ایمنی بالایی بهره مند باشد. این نوع کفش باید از سرپنجه های فولادی برخوردار باشد تا مانع از آسیب رسیدن به پا توسط اجسام سنگینی که بر روی کفش می افتد گردد. امکان افتادن اتفاق ممکن است تا حد بسیاری وجود نداشته باشد اما اگر روزی این اتفاق بیفتد قطعا شما راضی از انتخاب کفش خود خواهید بود. کفش های جوشکاری علاوه بر تمام موارد عنوان شده باید در مقابل خطراتی نظیر سطوح لغزنده، گرما، برق گرفتگی و نشت مواد شیمیایی نیز مقاومت بالایی داشته باشد.

توصیه می کنیم حتما به سراغ کفشی بروید که قادر به پوشاندن مچ پای شما باشد زیرا مچ پا از اصلی ترین بخش هایی می باشد که امکان آسیب رسیدن به آن وجود دارد. حائز اهمیت داشتن این ویژگی سبب گشته بیشتر افراد کفش های مخصوص جوشکاری را با اسم بوت جوشکاری بشناسند.


راهنمای خرید کفش مخصوص جوشکاری

انتخاب اندازه مناسب

اگر قصد دارید به صورتی اینترنتی یک کفش مخصوص جوشکاری را خریداری نمایید توجه به اندازه آن بسیار حائز اهمیت است. اما با این وجود فروشگاه های اینترنتی برای محصولات خود امکان مرجوعی در صورت عدم اندازه بودن را برای خریداران فراهم نموده اند و علاوه بر آن هنگام خرید اینترنتی هزینه ی بالایی صرف نمی شود و این عوامل سبب می گردد نگرانی شما از این بابت رفع گردد. لازم به ذکر است که در صورت خرید کفش جوشکاری بصورت حضوری حتما به خرید آن در زمان هایی غیر بعد از ظهر بپردازید. هنگام انتخاب و امتحان کفش حتما جورابی را به پا کنید که آن را در هنگام کار استفاده می کنید تا با اندازه نبودن آن رو به رو نشوید

در ادامه ی این مقاله برایتان انواع کفش های جوشکاری را ذکر خواهیم نمود که هر یک دارای قیمت های گوناگونی می باشند. برندهایی که به تولید کفش مخصوص جوشکاری می پردازند شامل برند سبلان، ارک، سهند، ایمن ترن، کلار، میلر و یحیی می پردازیم.

معرفی چند مدل کفش جوشکاری:

کفش ایمنی مخصوص جوشکاری سبلان مدل گارد

این نوع کفش بصورت باکیفیت به تولید رسیده است و در تولید آن از بهترین مواد بهره گرفته شده است. در تولید سرپنجه این کفش از فولاد جهت استفاده شده است که دیگر نیازی نیست نگران افتادن اجسام سنگین باشید زیرا تا حد بسیاری مانع از آسیب رسیدن به پا می گردد. زیره ی آن ساخته شده از جنس PU است که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است و می تواند راحتی را برایتان به ارمغان آورد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به زیره ضد لغزش و سایش آن اشاره نمود. قیمت کفش جوشکاری سبلان مدل گارد از سایت ایمالز قابل استعلام است.

پوتین ایمنی ارک مدل نووا 419 مخصوص جوشکاری کارگاهی

از دیگر کفش های مخصوص جوشکاری می توان مدل نووا 419 را نام برد که از تولیدات برند ارک به شمار می رود. این کفش دارای سرپنجه هایی از جنس کامپوزیت می باشد که قادر است در برابر 200 ژول ضربه مقاومت نماید. از چرم گاوی که دارای ضخامت 2 میلی متری می باشد جهت ساخت رویه کفش استفاده شده است. در تولید زیره این کفش از مواد دو دانسیته تی پی یو و پی یو که دارای مقاومت بالایی است بهره گرفته شده است که مانع از لغزش و سایش می گردد. این کفش را می توان جز بهترین کفش های جوشکاری دسته بندی نمود که توانسته رضایت افراد بسیاری را جلب نماید. در ساخت پاشنه این محصول از شبرنگ استفاده شده به راحتی می توانید در فضاهای تاریک نیز از آن اشاره نمایید و دید شما بیشتر گردد. لازم به ذکر است که کف این کفش از چرم طبیعی تولید شده و کاملا طبی می باشد. گفتنی است که کفش جوشکاری مدل نووا 419 موفق شده است تاییده اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی را کسب نماید و استاندارد S1 SRC  را بدست آورد.

پوتین ایمنی سهند مدل رویال مناسب برای جوشکاری

هنگامی که به انجام فعالیت های صنعتی می پردازید قطعا امکان برخورد لوازم سنگین به پا وجود دارد و با این تفاسیر اگر کفش شما یک کفش مناسب نباشد حتما آسیب جدی به پای شما وارد خواهد داشت ولی اگر از کفش مخصوص استفاده کنید پای شما هیچ صدمه ای نخواهد دید. یکی از بهترین کفش های مخصوص جوشکاری کفش مدل رویال می باشد که از بهترین محصولات برند سهند به شمار می رود. اگر می خواهید از پاهای خود هنگام جوشکاری محافظت نمایید قطعا این کفش می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. در تولید سرپنجه این کفش از فولاد بهره گرفته شده است که سبب بالاتر رفتن کیفیت می گردد. در ساخت زیره این کفش از پلی یورتان استفاده شده است که موجب استحکام بالای آن در مقابل سایش می گردد. این کفش نیز مانند برخی دیگر از کفش های جوشکاری دارای رویه ای از جنس جرم مصنوعی است که بخوبی در برابر صدمات مقاوم است. برای اطلاع از قیمت پوتین ایمنی سهند مدل رویال مناسب برای جوشکاری به سایت ایمالز مراجعه کنید.


راهنمای خرید کفش مخصوص جوشکاری

نیم بوت مخصوص جوشکاری ایمنی ساق بلند ایمن ترن 1601

برند ایمن ترن یکی از برند هایی است که به تولید کفش های مخصوص جوشکاری می پردازد. یکی از بهترین کفش های تولیدی این برند مدل 1601 می باشد. این کفش دارای رویه ای مقاوم بوده و از زیبایی خاصی نیز بهره مند است که ار تولید آن از چرم چاپی طبیعی استفاده شده است. رویه توسط نخ هایی که از جنس مرغوب ترک برخوردار هستند دوخته شده اند که هم سبب زیباتر شدن کفش گردیده اند و هم باعث شده اند طول عمر قسمت بالایی رویه افزایش یابد. در ساخت زیره از پلی اورتان ایتالیایی بکار برده شده است که بصورت تزریق شده می باشد. این نوع زیره ضد سایش و نرمی می باشد که باعث افزایش دوام آن می گردد. طول عمر و دوام لایه ی زیرین به دلیل برخورداری از دانسته افزایش یافته است. با پوشیدن این کفش متوجه نرمی قسمت بالایی آن خواهید بود که راحتی را نیز برایتان به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که در متصل نمودن رویه به زیره هیچگونه ماده  واسطه ای نظیر چسب و دوخت بکار برده نشده است که همین امر مانع از جدا شدن زیره از رویه می گردد. کفی بکار برده شده از جنس EVA بوده که کاملا مناسب قالب پای شما می باشد. با خرید این کفش هنگام کار راحت خواهید بود و خواهید دید که درون کفش کمتر بو می گیرد و این به ولیل وجود سوراخ هایی می باشد که بر روی کفی قرار گرفته است. اگر در کارگاه های صنعتی فعالیت دارد این کفش می توان برایتان خرید مناسبی باشد. لازم به ذکر است که این محصول موفق شده است تاییدیه تراز ایمنی اداره کار را دریافت نماید. قیمت نیم بوت جوشکاری ایمن ترن 1601 از سایت ایمالز به صورت لحظه ای قابل پیگیری است.

پوتین ایمنی جوشکاری کلار مدل کواترو

از دیگر تولیدکنندگان کفش های مخصوص جوشکاری می توان برند کلار را ذکر نمود. این برند توانسته کفش های باکیفیتی را تولید و روانه بازار نماید و رضایت مصرف کنندگان را کسب کند. یکی از بهترین تولیدات این برند کفش مدل کواترو می باشد. این تولیدکننده در تولید سرپنجه های این کفش از فولاد بهره گرفته است و زیره ی آن تولید شده از PU می باشد که به خوبی می تواند در مقابل اسید، بنزین و روغن مقاوم باشد. هنگام کار  با پوشیدن این کفش مطمئن خواهید بود که با برخورد اجسام سنگین تا نیرویی برابر با 200 ژول آسیبی به پای شما وارد نخواهد شد. از بهترین ویژگی های این کفش زیره ی آن می باشد که در تولید آن از پلی یورتان بهره گرفته شده است که از ویژگی های آن ضدسایش بودن را می توان عنوان نمود. این نوع زیره در افزایش طول عمر کفش دخیل است. اگر قصد خرید کفش ایمنی برای فعالیت های خود در کارگاه های صنعتی را دارید این کفش می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. این برند به تولید انواع کفش های ایمنی نظیر پوتین، کفش مخصوص و بوت می پردازد. این محصول مانع از رسیدن آسیب به پا می گردد و راحتی را برایتان هنگام فعالیت به ارمغان می آورد.

پوتین جوشکاری ایمنی میلر مدل جیر

افرادی که در کارگاه های صنعتی و در مشاغل آسیب پذیر فعالیت دارند ممکن است دچار صدماتی در قسمت پا گردند و به همین دلیل توصیه می کنیم حتما از کفش های ایمنی بهره گیرید تا مانع از صدمه رسیدن به پای خود گردید. کفش مخصوص جوشکاری یکی از بهترین کفش ها برای این فعالیت می باشد که توسط برند میلر به تولید رسیده است. مشاغلی نظیر معدن کاری، فلزکاری، راه و ساختمان و فعالیت های مشابه که امکان برخورد اجسام سنگین با پا وجود دارد حتما باید از کفش های ایمنی استفاده شود. این کفش می تواند به خوبی از پا و سرپنجه های پاهایتان محافظت نماید. علاوه بر اجسام سنگین موادی نظیر اسیدها، بازها و دیگر مواد ممکن است به ما آسیب برساند که در صنایعی همچون ماتیت ها و یا اگزماها بیشتر دیده می شود. در تولید زیره این کفش از PU استفاده شده است و به خوبی می توان از پای شما محافظت نماید. این کفش توانسته رضایت مصرف کنندگان را کسب نماید و جز بهترین تولیدات این برند به شمار رود.


راهنمای خرید کفش مخصوص جوشکاری

کفش ایمنی جوشکاری یحیی مدل hera

برند یحیی نیز جز برندهایی است که به تولید کفش ایمنی جوشکاری می پردازد. یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات برند یحیی کفش hera می باشد. از ویژگی های این کفش می توان به طراحی مطلوب آن و کیفیت بالای آن اشاره نمود که قادر است به خوبی از پای شما در برابر ضربات محافظت نماید. ساختار این کفش از جنس چرم مصنوعی می باشد و دوخت آن بسیار بادوام است. از محافظ کامپوزیتی در قسمت پنجه بصورت یک لایه استفاده شده است که اگر یک جسم سنگین بر روی کفش بیفتد پای شما صدمه نمی بیند. لازم به ذکر است که در تولید این محصول از هیچگونه فلز و مواد رسانا استفاده نشده و به همین دلیل انتخاب مطلوبی برای برق کاری نیز می باشد. این محصول قادر است حداکثر تا ولتاژ 380 ولتی را پشتیبانی نماید. شایان ذکر است که کفی این کفش تولید شده از پلی یورتان می باشد که مانع از سایش می گردد و دوام زیادی دارد. طراحی این محصول بصورت ساق کوتاه بوده است که برای آن بندهایی در نظر گرفته شده است. مقاومتی که این کفش در مقابل اسید، باز، روغن، آب و ... دارد نیز مطلوب می باشد و به آسانی دچار لغزش نمی گردد.

کفش مخصوص جوشکاری سبلان مدل ریما

همانطور که در قسمت نخست ذکر شد برند معروف سبلان یکی دیگر از برندهایی است که به تولید کفش های ایمنی می پردازد. کفش مدل ریما جز بهترین تولیدات برند سبلان محسوب می گردد. با خرید این کفش می توانید از پای خود در برابر ضربات و اجسام سنگین محافظت نمایید. این اتفاق در مشاغلی نظیر معدن کاری، راه و ساختمان و صنایعی از این قبیل زیاد دیده می شود که توصیه می کنیم حتما از کفش ایمنی استفاده گردد. اگر بخواهیم اصلی ترین ویژگی های این کفش را ذکر کنیم شامل دوام و طول عمر بالای آن، راحتی پا درون کفش و عدم فشار به پا، محافظت بالا از پا می باشد. سرپنجه های این محصول تولید شده از فولاد می باشد که قادر است تا 200 ژول نیرو را تحمل نماید. در ساخت زیره این کفش از PU بهره گرفته شده است و رویه ی آن هم تولید شده از جنس نبوک می باشد. لازم به ذکر است که این کفش در سایزهای 40، 41، 42، 43، 44، 45 به تولید می رسد و دارای رنگ خاکستری است. اگر در صنایعی نظیر حمل و نقل، معدن کاری، راه و ساختمان و برخی موارد اینچنینی فعالیت دارید حتما به خرید این نوع کفش بپردازید.

پوتین ایمنی ارک مدل شاهین 208

 

 

راهنمای خرید کفش مخصوص جوشکاری

یکی از باکیفیت ترین محصولات برند ارک مدل شاهین می باشد که بصورت زیپ دار تولید شده است و دارای کد فنی 208 می باشد. در تولید رویه ی این محصول از چرم گاوی 2 میلی متر و پارچه برزنتی با کیفیت بهره گرفته شده است. PU در ساخت زیره این محصول بکار برده شده است که به خوبی مانع از سایش و لغزش می گردد و دارای مقاومت و دوام بالایی است. لازم به ذکر است که برند ارک در تولید بدنه این محصول خود از دو سوپاپ دو طرفه بهره برده است که موجب می گردد هوا در گردش باشد. می توانید این کفش را بسیار راحت و سریع به پا کنید زیرا هم دارای زیپ و هم دارای بند می باشد.

پوتین ایمنی کفش کاوه مدل 204

این کفش نیز همانند دیگر کفش های ایمنی می تواند به خوبی از پای شما در برابر اجسام سنگین محافظت نماید. برند کاوه برای خود شعاری را در نظر گرفته است و آن شعار "ماموریت ما، ایمنی شماست"  می باشد که در طول فعالیت خود در تلاش بوده تا تولیداتش این شعار را عملی کند و دارای ایمنی کافی باشد. سرپنجه های این محصول از فولاد ساخته شده است که از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است و قادر است 200 ژول نیرو را تحمل کند.

پوتین ایمنی مدل PEYPA1

اگر بخواهیم یکی دیگر از کفش های ایمنی را برایتان معرفی کنیم که از کیفیت مطلوبی نیز بهره مند است قطعا کفش مدل PEYPA1 همان گزینه می باشد. این کفش به خوبی می تواند مانع از صدمه رسیدن به پای شما هنگام کار گردد. سرپنجه های این کفش تولید شده از جنس فولاد می باشد که به وسیله ی آن محافظت از پای شما به خوبی انجام می گیرد. این محصول نیز همانند نمونه های دیگر دارای زیره از جنس پلی یورتان می باشد که دارای مقاومت بسیاری است و مانع از لغزش و سایش می گردد. علاوه بر اجسام سنگین این کفش قادر است در برابر موادی نظیر اسید، بنزین و روغن و ... نیز از پای شما محافظت نماید. از اصلی ترین ویژگی های این کفش می توان به خاصیت آنتی باکتریال آن اشاره نمود که مانع از به وجود آمدن بوی بد در کفش می گردد. از چرم مصنوعی در ساخت رویه ی این کفش بهره گرفته شده است که دارای دوام و مقاومت بالایی نیز می باشد.

پوتین ایمنی سیفتی مدل ویکتور

کفش ویکتور را می توان جز بهترین کفش های تولیدی پاتن محسوب نمود که دارای کیفیت بالایی است. افرادی که در صنایعی نظیر معدن کاری، راه و ساختمان و  نظیر اینها فعالیت دارند حتما باید به خرید یک کفش ایمنی بپردازند تا آسیبی به پا وارد نگردد. این کفش قادر به تحمل نیروی 200 ژولی می باشد و موفق به کسب تاییدیه فنی وزارت کار گشته است. در تولید رویه ی این محصول از چرم مصنوعی گاوی بهره گرفته شده است که از تولیدات تبریز به شمار می رود. گفتنی است که زیره این محصول نیز از مواد دو وانسیته تی پی یو  و پی یو تزریقی ساخته شده است که تولید آن توسط مواد و ماشین آلات ایتالیایی انجام گرفته است. این برند در تولید این محصول خود کفی طبی قرار داده است که دارای سوراخ می باشد تا هوا در گردش باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به روکش کتان نخی آنتی باکتریال و بوگیر پا که دارای خاصیت باکتری زدایی می باشد اشاره نمود. گفتنی است که کفش ویکتور دارای دوخت مطلوبی است که توسط نخ POLYART ترکیه انجام گرفته است. این دوخت بصورت سه بخیه صورت گرفته است. لازم به ذکر است که این محصول دارای شبرنگی در دو طرف ساق خود می باشد که موجب می گردد در فضای تاریک دید شما بهتر گردد. ویکتور و دیگر تولیدات برند پاتن موفق به کسب گواهی های تاییدیه کیفیت ضدلغزشی و عایق جریان الکتریکی و ضد موادنفتی و روغنی و برخی موارد دیگر شامل مقاومت بالا در قسمت سرپنجه از اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شده اند.


راهنمای خرید کفش مخصوص جوشکاری

کفش ایمنی سیفتی جاگر مدل Cosmos

از دیگر تولیدکنندگان کفش های ایمنی برند سیفتی جاگر است که یکی از بهترین محصولات این برند کفش مدل Cosmos می باشد. این برند فعالیت خود را از سال 2001 شروع کرده است که می توان آن را جز گروه Cortina محسوب نمود. که تجربه ی بالای آن سبب گشته تا جاگر جز برندهای محبوب و بین المللی به شمار رود. اگر در مشاغلی فعالیت دارید که امکان آسیب رسیدن به پا وجود دارد حتما از کفش های ایمنی استفاده کنید تا در صورت بروز اتفاق صدمه ای به پای شما وارد نگردد. کفی های بکار برده شده برای این محصولات قابل شستشو می باشد و گردش هوا در آن به خوبی انجام می گردد. پای شما قطعا درون این کفش راحت خواهد بود. این برند به تولید کفش های مخصوص محیط های اسیدی و چرب می پردازد که دارای کیفیت بالایی نیز می باشد.

کفش ایمنی ارک مدل ریما 2

برند ارک در تولید رویه ی این کفش از چرم جیر طبیعی بهره برده است که دارای 2 میلی متر ضخامت می باشد. ساخت سرپنجه ها با استفاده از فلز مقاوم انجام گرفته است که قادر به تحمل 200 ژول نیرو می باشد. بهره گیری از آستر بافتنی سبب گشته تا تعریق تا حد بسیاری کاهش یابد و در برابر سایش نیز دوام بالایی داشته باشد. لازم به ذکر است که زیره این محصول تولید شده از PU می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و حتی در برابر حلال های نفتی و روغنی نیز می تواند مقاوم باشد. از دیگر ویژگی های این کفش ایمنی می توان به شبرنگ قسمت پشتی پاشنه کفش اشاره نمود. برای این محصول برای آنکه هیچگونه گرد و غبار درون آن وارد نگردد از زبانه خفاشی استفاده شده است.

پوتین ایمنی مدل گارد 212

از دیگر کفش های ایمنی پوتین مدل گارد 212 می باشد که دارای کیفیت مطلوبی است. اگر قصد دارید جهت محافظت از پای خود هنگام فعالیت از کفش ایمنی استفاده کنید این کفش می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. از اصلی ترین ویژگی های این محصول می توان به جنس رویه چرم جیر گاوی که بسیار مرغوب است و دارای ضخامت 2 میلی متری می باشد اشاره نمود. علاوه بر آن در تولید زیره این کفش از مواد دو دانسیته TPU-PU بهره گرفته شده است که دارای دوام بالایی است و می تواند به خوبی در مقابل حلال های نفتی، روغنی، اسیدی مقاومت نماید و مانع از لغزش گردد. آج هایی که در زیره این کفش قرار دارد و مناسب برای محیط های سخت است را می توان به عنوان وجه تمایز این کفش با دیگر محصولات ذکر نمود. گفتنی است که کفی بکار برده شده دارای اصول ارگونومی پا بوده است و راحتی را برایتان به ارمغان می آورد. رویه ی چرم، بهره گیری از پارچه های کوردورا از دیگر ویژگی های این کفش به شمار می رود.


راهنمای خرید کفش مخصوص جوشکاری

کفش ایمنی یحیی مدل Super 3M

اگر در صنایع پرخطر فعالیت دارید توصیه می کنیم حتما به خرید کفش ایمنی بپردازید تا در صورت افتادن اجسام سنگین بر روی پای شما آسیبی وارد نگردد. کفش ایمنی مدل Super 3M می تواند گزینه ی مناسبی به شمار رود. این کفش از دیگر تولیدات برند یحیی می باشد که از کیفیت مطلوبی بهره مند است و می توانید بدون نگرانی آن را هنگام کار بپوشید زیرا به خوبی در برابر اسید، باز، بنزین و روغن مقاومت دارد. این محصول می تواند از پای شما به خوبی محافظت نماید. کفی این کفش ساخته شده از پلی یورتان می باشد که دارای دوام و مقاومت بسیاری است و مانع از سایش و لغزش می گردد. طراحی این محصول بصورت ساق کوتاه انجام گرفته است. در تولید ساختار بیرونی از چرم مصنوعی بهره گرفته شده است و سرپنجه ها نیز از فولاد تولید شده اند که به محافظت از پای شما می پردازند. وزن این کفش تقریبا 1 کیلوگرم است. از ویگر ویژگی های این کفش می توان به خاصیت آنتی باکتریال اشاره نمود.

 


نظرات کاربران