بهترین متر لیزری 2023 کدامند؟

بهترین متر لیزری 2023 کدامند؟

امروزه متر لیزری جایگزین بسیاری از مترهای فلزی و پارچه ای و انواع دیگر متر گردیده است که اندازه گیری را بطور دقیق انجام می داد. مترهای لیزری امروزه جایگاه ویژه ای در صنایع گوناگون کسب نموده است و جز لوازم کاربردی به شمار می رود. با خرید یک متر لیزری دیگر نیازی نیست دو نفر سر متر را برای اندازه گیری بگیرند و هر فرد به تنهایی قادر است هر میزان مسافتی را اندازه گیری نماید. می توانید اندازه گیری را با متر لیزری بسیار سریع انجام دهید که در قیاس با دیگر مترها سرعت بالایی می باشد. استفاده از مترلیزری بسیار آسان و راحت می باشد.  وظیفه ی متر لیزری این است که بر روی صفحه نمایش فاصله میان دو نقطه را که کاملا دقیق اندازه گرفته است نمایش دهد. در نتیجه وجود همچین متری می توان در اندازه گیری دقیق و سریع مسافت های طولانی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

با خرید یک متر لیزری می توانید از قابلیت هایی نظیر محاسبه حجم، مسافت، شیب و ... بهره گیرید. امروز انواع مترهای لیزری را می توان در بازار مشاهده نمود که به وسیله ی برندهای معتبر تولید شده است. همانطور که ذکر شد مترهای لیزری دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک دارای میزان برد، دقت، حافظه، قابلیت ها، نوع کاربرد و ... متفاوتی می باشند. با وجود این موارد حتما هنگام خرید باید به این گزینه ها دقت نمود و ابتدا به نیازهای خود توجه کرد و متناسب با آنها اقدام به خرید مترلیزری نمود. توصیه می کنیم برای خرید متر لیزری با کیفیت که دارای امکانات مناسبی باشد حتما سری به فروشگاه های معتبر بزنید و از آنجا مترلیزری مناسبی را خریداری نمایید. در فروشگاه های معتبر می توانید بهترین مترهای لیزری را مشاهده نمایید و به خرید بپردازید تا بتوانید در پروژه های گوناگون از آن بهره گیرید. در ادامه برایتان لیستی از بهترین مترهای لیزری از نظر کیفیت و قیمت را معرفی خواهیم نمود تا با مطالعه ی آن بتوانید یک انتخاب مناسب را داشته باشید. با ما همراه باشید.بعلاوه سایت ایمالز این امکان را برای شما فراهم کرده است که از طریق صفحه لیست قیمت متر لیزری به قیمت انواع مدلهای این محصول در فروشگاههای موجود دراین سایت دسترسی داشته باشید.

 

 

راهنمای جامع خرید بهترین متر لیزری

در این مقاله لیستی از بهترین مترهای لیزری که در بازار موجود است را ذکر خواهیم نمود و شما را با آنها آشنا خواهیم کرد تا هنگام خرید با اطلاعات کافی به خرید بپردازید. اگر قصد خرید یک متر لیزری را دارید حتما ادامه مقاله را مطالعه نمایید تا کمک شایانی با شما گردد. توصیه می کنیم هنگام خرید حتما به مدل های گوناگون توجه داشته باشید و از امکانات و قابلیت هایی که هر یک دارا هستند آگاهی یابید و علاوه بر آن به برد، دقت، سرعت اندازه گیری، حافظه آنها و دیگر امکانات و قابلیت ها توجه نمایید. توجه به وزن و ابعاد متر لیزری نیز حائز اهمیت است. متری را انتخاب نمایید که بتواند نیازهایتان را برآورده نماید.

1- متر لیزری لایکا مدل D510

متر لیزری مدل D510 یکی از بهترین و با کیفیت ترین مترهای لیزری می باشد که در بازار وجود دارد. این متر لیزری از محصولات کمپانی لایکا می باشد. این کمپانی به طراحی و تولید انواع دوربین مشغول است و جز بهترین و معروف ترین برندها به شمار می رود. راه اندازی این شرکت در سال 1914 میلادی انجام گرفته است و امروزه در میان بهترین شرکت های تولیدکننده در عرصه طراحی و تولید فناوری های نوین نظیر نقشه برداری و دیگر تجهیزات مربوط به آن قرار گرفته است. این متر دارای برد 200 متری بوده که دقت آن کمتر از 1 میلی متر می باشد. این متر لیزری توانسته استاندارد IP65 را کسب نماید که نشان از دوام آن در برابر ضربه و رطوبت می باشد که در بسیاری از مواقع به عنوان تراز مورد استفاده قرار می گیرد که از دقت بسیار بالایی برخوردار است. می توانید با خرید این متر لیزری به انجام محاسباتی نظیر جمع و تفریق، حجم، مساحت و ... بپردازید. می توانید محاسبات را بر طبق فیثاغورث انجام دهید. این متر قادر است 30 محاسبه آخر را ذخیره نماید و در نمایشگر رنگی خود نشان دهد.قیمت متر لیزری مدل لایکا مدل D510 را از فروشندگان آنلاین در سایت ایمالز استعلام کنید.

برای این متر لیزری دو باتری قلمی در نظر گرفته شده است که می توانید به اندازه گیری مسافت های طولانی، تراز نمودن سطح، محاسبه حجم و مساحت بپردازید که بسیار راحت و سریع انجام می گیرد. لازم به ذکر است که اگر پس از 90 ثانیه از متر لیزری استفاده نکنید  دستگاه پس از گذشت 180 ثانیه اتوماتیک وار خاموش می گردد. برای این متر لیزری یک راهنما به زبان فارسی قرار داده شده است که می توانید با مطالعه ی آن طریقه استفاده از آن را یاد بگیرید. این متر دارای قابلیت هایی مانند دوربین، صفحه نمایش سه خطی رنگی، کیف حمل همراه با بند دستی و برخی موارد دیگر می باشد.

2- متر لیزری بوش مدل GLM 250 VF + Bt 150

 

 

بهترین متر لیزری 2023 کدامند؟

کمپانی بوش جز معتبرترین و بهترین تولیدکنندگان لوازم اتوماتیک می باشد که تاسیس آن در سال 1866 در آلمان انجام گرفته است. یکی از محصولات این برند متر لیزری GLM 250 VF + Bt 150 می باشد که جز بهترین و با کیفیت ترین تولیدات به شمار می رود. این متر لیزری دارای 250 متر برد بوده و دقت بالایی دارد. این متر را می توانید با عنوان GLM 250 VF از بازار تهیه نمایید. این متر لیزری موفق به کسب استاندارد IP54 گشته که نشان از دوام بالای آن در برابر گرد و خاک و ضربه و رطوبت دارد. می توانید با خرید این متر لیزری به راحتی و آسانی به استفاده از آن و اندازه گیری مسافت های مختلف بپردازید. با بهره گیری از این متر می توانید طول، ارتفاع، حجم، مساحت و شیب را اندازه بگیرید که در آخر نتیجه محاسبات در نمایشگر متر لیزری نمایش داده می شود. برای این متر 4 عدد باتری AAA  (نیم قلمی) در نظر گرفته شده است که می توانید در محیط های باز و یا در زیر نور خورشید از آن استفاده نمایید. این متر از امکاناتی نظیر دوربین، صفحه نمایش چهار خطی با قابلیت تنظیم نور، سه پایه مخصوص دوربین ها و ترازهای لیزری، کیف حمل و ... برخوردار است.قیمت متر متر لیزری بوش مدل GLM 250 VF + Bt 150 را به صورت لحظه  ای از سایت ایمالز استعلام کنید.

3- متر لیزری لایکا مدل X310

متر لیزری مدل X310 یکی دیگر از بهترین مترهای لیزری موجود در بازار است. این متر لیزری به وسیله برند لایکا تولید شده است و از دقت بالایی برخوردار بوده و وزن اندکی دارد و همین موارد سبب گشته تا جز پرفروش ترین مترهای لیزری به شمار آید. برای این متر برد 120 متری در نظر گرفته شده است که خطای آن کمتر از 1 میلی متر می باشد. این متر نیز همانند برخی دیگر مترهای لیزری دارای استاندارد IP65 می باشد که در برابر گرد و غبار و ضربه و رطوبت مقاومت بالایی دارد. اگر می خواهید برای اندازه گیری مسافت هایی که در محیط های نامناسب قرار دارد بپردازید این متر لیزری می تواند بهترین انتخاب باشد. از طریق این متر می توانید به محاسبه جمع و تفریق، حجم، مساحت، شیب و مسافت بپردازید که محاسبات توسط این متر بسیار دقیق انجام می گیرد که در نهایت اعداد محاسبه را می توانید بر روی نمایشگر مشاهده کنید. صفحه نمایش این متر لیزری سیاه و سفید می باشد. لازم به ذکر است که این متر قادر است 20 محاسبه آخر را در حافظه خود نگهداری نماید. برای کار با این متر نیاز به دو عدد باتری نیم قلمی می باشد. می توانید برای یادگیری از طریقه استفاده از این متر سری به راهنمای فارسی آن بزنید. این متر لیزری دارای امکاناتی همچون نمایشگر چهار خطی، قابلیت نصب بر روی سه پایه، کیف حمل و بند دستی می باشد.قیمت متر لیزری لایکا مدل X310 را از سایت ایمالز استعلام کنید.

4- متر لیزری ماکیتا مدل LD080PI

برند ماکیتا یکی از تولیدکنندگان به نام در عرصه تولید انواع ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و کارگاهی می باشد. این کمپانی فعالیت خود را نخست را فروش و تعمیر موتور الکتریکی شروع نمود. این متر لیزری یکی از محصولات شرکت ماکیتا می باشد که می توانید جهت اندازه گیری ابعاد و مساحت موقعیت های گوناگون نظیر سالن های بزرگ و یا فضاهایی که دارای دسترسی کم می باشد استفاده نمایید. برای این متر دامنه 80 متری در نظر گرفته شده و با خرید آن می توانید حجم، مساحت، قطر، فیثاغورت و ... را محاسبه کنید. اعداد محاسبه در حافظه متر لیزری ذخیره می گردد. اگر پس از گذشت 90 ثانیه هیچگونه استفاده ای از متر انجام نگیرد بعد از سپری شدن 180 ثانیه بدون استفاده به طور خودکار خاموش می گردد. جهت کار با این متر باید دو باتری 1.5 ولتی LR03 وجود داشته باشد.برای اطلاع از قیمت متر لیزری ماکیتا مدل LD080PI از سایت ایمالز استعلام کنید.


بهترین متر لیزری 2023 کدامند؟

از این متر می توانید برای اندازه گیری 80 متر در موقعیت های مناسب و برای موقعیت ها و شرایط نامطلوب نیز تا 60 متر اندازه گیری نمایید. قطر نقطه لیز در این متر لیزری در مسافت های 10، 50 و 80 متر به ترتیب 6، 30 و 50 میلی متر می باشد. گفتنی است که این متر لیزری می تواند تا دمای 10- و 50 درجه سانتی گراد مورد استفاده قرار گیرد و نگهداری از آن در دمای 25- تا 70 درجه سانتی گراد انجام می گیرد. این متر لیزری دارای امکاناتی نظیر نمایشگر دو خطی، قابلیت نصب بر روی 3 پایه با رزوه 1.4 ، کیف حمل کمری برزنتی و بند دستی می باشد.

5- متر لیزری رونیکس مدل RH-9100

رونیکس نیز از معتبرترین تولیدکنندگان ابزارآلات در دنیا می باشد. اگر بخواهیم از بهترین و با کیفیت ترین محصولات این شرکت را معرفی نمایید قطعا متر لیزری مدل RH-9100 یکی از آنها می باشد. دقت این متر لیزری در حالت منفی 1.5 میلی متر و در حالت مثبت نیز 1.5 میلی متر می باشد و قادر به اندازه گیری فواصل 0.05 تا 100 متر است که رزولوشن آن 0.001 متر می باشد. برای کار با این متر به دو باتری نیم قلمی 2 (xAAA) نیاز داریم. قطر دهانه ی این متر 25 میلی متر بوده و سرعت آن برای اندازه گیری 0.5 ثانیه است. طول موج این متر لیزری برابر با 650 نانومتر می باشد که انتخاب مناسبی برای مهندسین عمران، معماری، برق، مکانیک و ... محسوب می گردد. صفحه نمایش این متر چهار خطی بوده است و لامپ LED برای پس زمینه قرار داده شده است. از دیگر امکانات این متر لیزری می توان کیف حمل، بند دستی را ذکر نمود.قیمت متر لیزری رونیکس مدل RH-9100 را از فروشندگان موجود در سایت ایمالز استعلام کنید.

6- متر لیزری بوش مدل Zamo

در برخی از موقعیت ها و فواصل برای اندازه گیری نیازمند یک متر به جز مترهای معمولی داریم زیرا بعضی از فواصل توسط مترهای معمولی قابل اندازه گیری نیست. بلند بودن یک شی که قرار است اندازه گیری شود و یا زیاد بودن فواصل دلیلی برای استفاده از مترهای دیگر می باشد که متر لیزری یکی از بهترین مترها برای اندازه گیری این موارد می باشد. با خرید یک متر لیزری می توانید اندازه گیری را با دقت بالایی انجام دهید که بسیار راحت و آسان انجام می گیرد. این متر از محصولات برند بوش می باشد که گزینه ی مناسبی برای محاسبه حجم و مساحت به شمار می رود. این متر لیزری را می توانید با عنوان Zamo از بازار تهیه نمایید. با بهره گیری از این متر می توانید یک مسافت 20 متری را اندازه گیری نمایید و علاوه بر آن قادر خواهید بود مساحت و حجم را نیز برنامه ریزی نمایید. اندازه گیری مسافت ها توسط این متر تنها در 4 ثانیه انجام می گیرد. گفتنی است که می توانید به آسانی این متر را با خود حمل نمایید زیرا از وزن و حجم اندکی برخوردار است. اگر پس از گذشت 5 دقیقه هیچگونه فعالیتی توسط این متر انجام نگیرد متر به طور خودکار خاموش می گردد. از دیگر قابلیت های این متر لیزری می توان تراز کردن را ذکر نمود.قیمت متر لیزری بوش مدل Zamo  را از سایت ایمالز استعلام کنید.

7-متر لیزری رونیکس مدل RH-9139


بهترین متر لیزری 2023 کدامند؟

امروزه شاهد تولید ابزارهای گوناگون جهت آسانتر شدن کارها و فعالیت ها هستیم. این متر لیزری که از تولیدات رونیکس می باشد از همین ابزارهایی به شمار می رود که انجام کارها و فعالیت ها را آسانتر و راحت تر می کند. با خرید یک متر لیزری می توانید به فعالیت های فنی، ساختمانی، برقی و دیگر فعالیت های مربوطه بپردازید. از طریق این متر لیزری قادر خواهید بود فاصله، حجم، مساحت را اندازه گیری نمایید. وجود این متر برای افرادی که به ساختمان سازی، کابینت سازی و دیگر کارهای فنی مشغول هستند ضروری می باشد و مزیت های بسیاری به همراه خواهد داشت. این متر از بردی به اندازه 30 متر برخوردار است. این متر لیزری نیز همانند برخی دیگر از مترها به وسیله ی باتری کار می کند. این متر دارای ویژگی هایی نظیر قابلیت اندازه گیری متوال و لحظه از برای محاسبه جابه جایی، مجهز به قابلیت عملکرد اندازه گیری بر اساس متر، فوت و اینچ، نور پس زمینه برای صفحه نمایش و دقت و سرعت بالا می باشد.قیمت متر لیزری رونیکس مدل RH-9139 را از سایت ایمالز استعلام کنید.

متر لیزری لایکا مدل D510

همانطور که پیشتر برخی از محصولات کمپانی لایکا را معرفی نمود این متر نیز جز بهترین محصولات این شرکت قرار می گیرد. به کمک این متر می توانید تا مسافت 200 متری را اندازه گیری نمایید که این کار را با دقت و سرعت بالا انجام می دهد. لازم به ذکر است که این متر لیزری از خطای اندک 1 میلی متری برای اندازه گیری برخوردار است و از آن جهت تراز کردن نیز می توانید بهره گیرید. اگر قصد اندازه گیری در یک محیط مرطوب را دارید این متر می تواند انتخاب مناسبی باشد. این متر لیزری توانسته استاندارد IP65 را بدست آورد و در برابر ضربه و آب مقاوم باشد. توسط این متر می توانید به محاسبه حجم، مساحت، قطر، جمع و تفریق بپردازید. علاوه بر این موارد می تواند فرمول فیثاغورث را نیز محسابه نماید. شایان ذکر است که 30 محاسبه آخر در حافظه ی این دستگاه نگهداری می گردد. نمایشگر رنگی از ویژگی های این متر لیزری می باشد و علاوه بر آن دارای دوربین بوده و می توانید به وسیله ی وایرلس و بلوثوت ارتباط برقرار نماید. به کمک سه پایه ای که به همراه این متر وجود دارد می توانید اندازه گیری و تراز را بهتر و با دقت بالاتری انجام دهید. این متر لیزری را می توانید در ابعاد 2.8×5.8×14.2 سانتی متری خریداری نمایید. جهت کار با این متر تنها نیاز به دو باتری قلمی دارید. کیف حمل و بند دستی از دیگر امکانات این متر محسوب می گردد. این متر لیزری بهترین گزینه جهت اندازه گیری فواصلی است که قادر به رفتن به محل مورد نظر نیستید.

متر لیزری مدل LTM-A40

طریقه کار این متر لیزری به این صورت است که با بهره گیری از زمان رفت و برگشت یک پالس لیزر به هدف، فاصله مورد نظر اندازه گیری می گردد. این متر دارای امکانات و کاربردهای بسیاری است. اگر برای انجام فعالیت هایی همچون ساخت و ساز،،صنایع نظامی، عمق سنجی در اعماق اقیانوس، فرآیند های تولید نظیر فولاد و نقشه برداری نیازمند یک متر هستند استفاده از این متر لیزری را توصیه می کنیم. از این متر می توانید جهت نصب و  تراز کردن فریم و ستون ها و علاوه بر آن برای نصب انواع المان های ساختمانی نظیر کابینت و یا انجام فعالیت های مانند دکوراسیون داخلی که باید به نصب کاغذ دیواری، پارتیشن بندی، نصب دیوار های کاذب، تنظیم و بررسی هم راستا بودن درب و پنجره، نصب سقف کاذب، نصب کلیه اتصالات برقی مانند کلید و پریز و ... استفاده نمایید. به همراه این متر لیزری یک متر دستی نیز ارائه می گردد که برای اندازه گیری فضاهای کوچک می توانید مورد استفاده قرار دهید. این متر دستی به اندازه 5 متر می باشد. لازم به ذکر است که این متر لیزری قابلیت شارژ را دارد و دیگر نیازی به تعویض باتری نیست.


بهترین متر لیزری 2023 کدامند؟

متر لیزری دوربین دار بوش مدل GLM 120 C

در تفکر بسیاری از افراد برند بوش از بهترین و معتبرترین تولیدکنندگان لوازم خانگی و ابزارآلات صنعتی می باشد اما لازم به ذکر است که این برند توانسته است در زمینه  تولیدات صنایع پزشکی نفت و گاز و دیگر صنایع پیشرفت های بسیاری را کسب نماید و جایگاه ویژه ای را بدست آورد و در میان برترین تولیدکنندگان در عرصه های گوناگون قرار گیرد. اگر بخواهیم دیگر محصولات این برند را معرفی نماییم مترهای لیزری و ترازهای لیزری از دیگر محصولات با کیفیت این کمپانی به شمار می رود. این متر توسط برند بوش در سال 2018 تولید شده است. این متر لیزری یک متر 120 متری بوده که دارای دوربین می باشد. اندازه گیری توسط این متر بسیار دقیق و سریع انجام می گیرد و علاوه بر آن دارای وضوح بالایی است و در نهایت می توانید اعداد را در صفحه نمایش ال سی دی آن مشاهده نمایید. دوربینی که برای این متر در نظر گرفته شده است 5 مگا پیکسل می باشد که از آن جهت منظره یابی برای یافتن و بزرگنمایی اهداف و رفع مشکلات بصری که به روشنایی، مسافت طولانی، محیط پیرامون پیچیده و دیگر موارد مورد استفاده قرار می گیرد. نمایشگر این متر رنگی بوده و 2.8 اینچ می باشد که از یک ظاهر آشنا و اسمارتفون برخوردار است. در تولید نمایشگر این متر فناوری IPS بکار برده شده است که شما را قادر می سازد تا از تمامی زاویا بتوانید اعدادی که روی نمایشگر وجود دارد را مشاهده نمایید. بزرگنمایی این متر لیزری دارای سه مرحله می باشد و قادر است حداکثر 700 تصاویر را نگهداری نماید و 50 تصاویر را به همراه اعدادی که پس اندازه گیری ارائه می گردد در نمایشگر نمایش دهد. لازم به ذکر است که کاربر می توانید به کنترل اندازه گیری از راه دور بپردازد که اینکار توسط تلفن هوشمند و یا رایانه لوحی انجام می گیرد. وجود این متر شما را از بهره گیری از یک فرد دوم بی نیاز می سازد.  این متر لیزری را می توانید به تلفن همراه خود و یا کامپیوتر متصل نمایید و به کمک اپلیکیشن های مربوطه از طریق گوشی و یا کامپیوتر به ویژگی های متر لیزری دسترسی یابید. لازم به ذکر است که تصویر برداری در تلفن همراه و کامپیوتر انجام می گیرد تنها در محیط اپلیکیشن نصب شده این متر انجام می گیرد. این متر لیزری دارای امکاناتی نظیر مجهز به شیب سنج، اندازه برداری های غیر قابل دسترسی نظیر ابعاد پنجره ای در طبقات بالای ساختمان از پایین، محاسبه هوشمند مساحت ها، اندازه گیری راحت در محیط بیرون که نور آفتاب وجود دارد، قابلیت متراژ شناور و دیگر امکانات می باشد. وجود این مزایا و امکانات سبب گشته جز بهترین و با کیفیت ترین مترهای لیزری دسته بندی گردد و فروش بسیاری داشته باشد.قیمت متر لیزری دوربین دار بوش مدل GLM 120 C را از سایت ایمالز استعلام کنید.


بهترین متر لیزری 2023 کدامند؟

متر لیزری جی اس پرفکت مدل B40

از دیگر مترهای لیزری موجود در بازار که دقت و سرعت بالایی دارد متر لیزری مدل B40 می باشد که از تولیدات جی اس پرفکت به شمار می رود. با خرید این متر لیزری دیگر نیازی نیست مسافت های زیاد را به همراه شخص دوم انجام دهید. در اندازه گیری این متر لیزری خطای انسانی به حداقل خود می رسد و سرعت اندازه گیری و دقت بسیار افزایش می یابد. به وسیله این متر لیزری پارامترهایی نظیر دامنه اندازه گیری ، دقت اندازه گیری و محاسبات اضافه در دسترس شما قرار می گیرد. گفتنی است که این متر دارای دامنه اندازه گیری بین 0.5 متر تا 40 می باشد. می توانید دقت اندازه گیری یا همان تلورانس را روی دستگاه مشاهده نمایید که به صورت علامت مثبت و منفی ثبت شده است. با کاهش این عدد شاهد دقت زیاد مترلیزری هستیم. دقت اندازه گیری این متر 1.5 میلی متر است. همانطور که بالا ذکر نمودیم این متر دارای پارامتر محاسبات اضافی است که به وسیله ی آن سطح، حجم، مقادیر فیثاغورث و ... اندازه گرفته می شود. علاوه بر این موارد می توانید به وسیله ی این متر لیزری به اندازه گیری فاصله، حجم، مساحت، زاویه و محاسبات فیثاغورث بپردازید. از دیگر ویژگی های این متر نمایش بیشترین و کمترین میزان اندازه گیری می باشد. لازم به ذکر است که 99 محاسبه آخر توسط این دستگاه نگهداری می گردد. کیفیت بدنه بالا، گواهینامه های کیفی متعدد و بهره گیری از واحد های اندازه گیری متر، اینچ و فوت از دیگر قابلیت های این متر لیزری به شمار می رود.

متر لیزری لایکا مدل D2 New


بهترین متر لیزری 2023 کدامند؟

این متر نیز یکی دیگر از محصولات شرکت لایکا می باشد که اندازه گیری تا فاصله 100 متری را برایتان فراهم می آورد. اندازه گیری توسط این متر لیزری از دقت و سرعت بالایی برخوردار است و مقادیر ارائه شده دارای کمترین خطا می باشد. این متر دارای خطای 1.5 میلی متر می باشد. با خرید این متر لیزری می توانید به راحتی به انجام محاسباتی همچون جمع و تفریق، حجم و مساحت و مینیمم و ماکزیمم بپردازید. علاوه بر این موارد انجام محاسبات فیثاغورت توسط این متر  امکان پذیر می باشد. این متر لیزری می تواند 10 محاسبه آخر را در خود نگهداری نماید. برای کار با این متر لیزی نیاز دو باتری نیم قلمی آلکالاین دارید. پس از انجام محاسبات می توانید مقادیر را در صفحه نمایش سیاه و سفید آن مشاهده کنید. این متر از برد 100 متری و قابلیت اتصال با بلوتوث نسخه SMART به گوشی و دستگاه های هوشمند برخوردار است. ساخت این متر لیزری تحت لیسانس لایکای سوییس و در مجارستان انجام گرفته است و دارای وزن 100 گرمی بوده و ابعاد آن 2.6×4.4 ×11.6 سانتی متر می باشد. از دیگر امکانات این متر لیزری می توان به کیف حمل آن اشاره نمود. اگر قصد خرید یک متر لیزری برای اندازه گیری راحت و با دقت بالای فواصل را دارید این متر می توانید انتخاب مطلوبی برایتان باشد.


نظرات کاربران