راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی

راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی

برای زیباترشدن و همچنین بهداشت مورد نیاز در فضای حمام و دستشویی نیاز به ست های بهداشتی در این قسمت از خانه به خوبی حس میشود. چرا که اقلام موجود در این ست ها کاملا کاربردی بوده و در محیط خانه باعث رفاه و بهداشت بیشتر می شود. زيبايي يك خانه فقط مختص اتاق‌ها، سالن‌هاي پذيرايي يا آشپزخانه آن نمي‌شود، قطعا سرويس‌هاي بهداشتي نيز بايد در زيبايي‌شناسي يك خانه مورد توجه باشد. استفاده از وسايل كاربردي و تزئيني مي‌تواند تاثير مهمي در زيبايي سرويس بهداشتي ايجاد كند.

 

اگر به دنبال یک ست کامل و کاربردی برای سرویس بهداشتی منزلتان هستید، ست های سرویس بهداشتی زیادی وجود دارد که می توانید در یک انتخاب ایده ال شمارا کمک کند. این ست ها به صورت چندضلعی طراحی شده و رنگ‌ بندی متنوع و جذابی دارد تا بتوانید با توجه به رنگ کف‌پوش و کاشی‌ها، رنگ دلخواه و مناسبتان را انتخاب کرده ومناسب سلیقه خودتان یک ست مناسب را در سرویس بهداشتی قرار دهید.

سطل درداری که در این ست قرار گرفته است، معمولا ارتفاعی بین 30 سانتی‌متر دارد. این سطل، بصورت جک‌دار طراحی شده است تا به‌آسانی باز و بسته شود و قابل دسترس باشد. داخل سطل، محفظه‌ی پلاستیکی دسته‌داری قرار دارد که شست‌وشو و نظافت آن را برای شما ساده‌تر می‌کند. یک برس توالت‌شوی به همراه محفظه‌ی نگه‌دارنده آن که ارتفاع 25سانتی متری دارد و قسمت سر و برس دار آن دارای یک خمش برای کنترل بهتر است، یک پمپ مایع دستشویی با پیچ و رول برای بستن به دیوار ، یک جا‌صابونی با قابلیت اتصال به دیوار، یک لیوان و یک جا‌مسواکی از دیگر اقلام کاربردی این ست هستند که با قراردادن آن‌ها در سرویس بهداشتی خانه، فضای این محیط مرتب‌تر و زیباتر از همیشه به نظر می‌رسد و می تواند در رفاه خانواده نیز نقش مهمی را ایفا کند. این ست معمولا از پلاستیک مرغوب ساخته شده و بسیار بادوام است و تغییر رنگی در آن به وجود نمی آید. تمامی اقلام این ست ها معمولا قابلیت شست‌وشو دارند و می‌توانید با خیالی آسوده، هرقت حس کردید کثیف شده اند می توانید آن‌ها را بشویید.

نحوه طراحي دكوراسيون داخلي حمام و سرويس بهداشتي را مي توان نشان دهنده ميزان اهميت شما به آسايش و بهداشت در خانواده دانست، اگرچه حمام و سرويس بهداشتي مكاني خصوصي است اما پيش مي آيد كه شخصي خارج از اعضاي خانواده از آن استفاده كند پس بايد بدانيم كه طراحي ايده آل براي  دكوراسيون داخلي حمام و سرويس بهداشتي در تمام خانه ها مهم است و بايد به آن اهميت داد.

راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی

عواملی که در انتخاب ست سرویس بهداشتی موثرند

  • تکمیل بودن از لحاظ اقلام موجود، در انتخاب ست سرویس بهداشتی باید دقت کنید که اقلامی که مورد نیاز دارید بصورت تکمیل در ست مورد نظر موجود باشد چراکه در برخی از ست ها معمولا جای حوله نیست در عوض جا برسی اضافه شده و باید قبل از انتخاب به دقت اقلام موجود را بررسی کنید؛ البته میتوان در صورت احتیاج بعدا جداگانه از ست اقلامی که لازم است تهیه کرد و به آن ها افزود.
  • قابل شستشو بودن، با توجه به این موضوع که ست های سرویس بهداشتی پیوسته در معرض آلودگی قرار دارند این موضوع اهمیت خاصی دارد که اقلام این ست های بهداشتی قابل شستشو باشند و بتوان در صورت نیاز آن ها را شستشو داد. که معمولا اکثر این ست ها قابل شستشو هستند و به راحتی میتوان آنها را شسته و خشک کرد. پس این موضوع از نکاتی است که باید در هنگام خرید این ست ها مورد توجه قرار گیرد تا بعدا در صورت نداشتن کارایی لازم مجبور به متحمل شدن هزینه های اضافی نباشیم.
  • سبک بودن و اندازه ست های بهداشتی، عموما با توجه به فضای کم در سرویس های بهداشتی اندازه اقلام موجود در این ست ها بسیار میتواند قابل توجه باشد چرا که در صورت حجیم بودن این اقلام مشکلاتی در فضای سرویس های بهداشتی ایجاد میشود البته برخی از افراد در خانواده های پرجمعیت خواهان ست هایی هستند که اقلام بیشتری داشته باشد و مثلا جا مسواکی بزرگتری باشد که بتوان تعداد بیشتری مسواک در آن جای بگیرد. بعلاوه وزن سبک اقلام این ست های بهداشتی می تواند عامل موثر در انتخاب آن ها باشد چرا که جابه جایی آن ها سخت تر می شود و می تواند برای خانم ها عاملی در انتخاب این ست های بهداشتی باشد.
  • تنوع رنگ بندی، رنگ بندی ست های بهداشتی یکی از فاکتورهایی است که بسیار مورد توجه خریداران قرار میگیرد چرا که ست کردن این اقلام با رنگ کاشی ها و دیوار ها و... پیوسته برای زیباترکردن مورد توجه خریداران است.به همین منظور شاید بتوان گفت ایجاد رنگ بندی های متنوع برای طرح های مختلف به منظور جلب توجه خریداران یکی از عوامل مهم در انتخاب این ست های بهداشتی است.
  • کیفیت جنس مواد پلاستیکی، جنس مواد سازنده ست های سرویس بهداشتی از دلایل مهم انتخاب یک ست سرویس بهداشتی مشخص است چرا که پلاستیک های مرغوب و باکیفیت پیوسته نظر خریداران را به سمت خودش جلب میکند و میتواند یک نقش بسزا در بلند مدت برای جلب توجه به سمت یک برند را ایفا کند. دوام محصولات در گرو جنس و کیفیت مواد ساخته شده است که میتواند توسط بسیاری از خریداران به یک عامل مهم تلقی شود.
  • به روز بودن تجهیزات و اقلام ست های سرویس بهداشتی، یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیر گذار در انتخاب ست سرویس های بهداشتی را می توان نو آوری در تجهیزات واقلام ست ها برشمرد که به نوعی تفاوت هایی جالب را در ساخت این ست ها به وجود آورند که در جلب توجه مشتری موثر باشد.

راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی

با وجود این ست های سرویس بهداشتی ، در فضای خانه بهداشت و رفاه به خوبی حس می شود و بنوعی هر وسیله نقش خودش را در فضاهای بهداشتی به خوبی ایفا می کند و وسایل شخصی از قبیل مسواک و حوله در بهداشت کامل قرار می گیرد.

شرکت هاي سازنده

شرکت هاي مختلفي در زمينه توليد ست سرويس بهداشتي فعاليت مي کنند. هر کدام از اين شرکت ها توانسته اند محصولاتي را توليد و به بازار عرضه کنند و تا حدودي نظر مشتريان را جلب کرده اند. وسينکو، ايکيا، آي هوم ، آمبرا ، همارا ، بامبوم ، زيبا سازان ، والرين، لمونژ، ديلايت، ساي تک ، سني پلاستيک، تهران آيينه، آرمان لند، پاکنو، ونکو، اسپيرلا، رسپينا، فونيکس، پيورتا و ... از مطرح ترين برند ها در زمينه توليد ست سرويس بهداشتي هستند.

قيمت

عوامل مختلفي در تعيين قيمت ست سرويس بهداشتي موثرند. از جمله اين عوامل مي توان به نوع ست ، جنس ، سايز ، تعداد و نوع اجزا (تکه)، شرکت سازنده و ... اشاره کرد. به طور کلي قيمت ست سرويس بهداشتي در بازار ايران بين 30 هزار تومان تا 10 ميليون تومان است.

سعي کنيد حتما پيش از خريد ميزان بودجه خود را مشخص کنيد و محصولي با کيفيت و قيمت مناسب خريداري کنيد. همچنين در هنگام خريد مواردي که در اين مقاله براي شما تشريح شد را نيز مورد توجه قرار دهيد تا بتوانيد محصولي مناسب و مطابق نيازتان تهيه کنيد.

 

 


نظرات کاربران