۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

اسپری نوروژیک منتوله گل دارو Goldaru Neurogic Spray

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی اسپری نوروژیک منتوله گل دارو Goldaru Neurogic Spray
مشخصات
احتیاط در مصرف محدودیتی در مصرف این دارو در موارد بارداری و شیردهی گزارش نشده است.
تاریخ انقضاء بیشتر از 6 ماه
شرایط منع مصرف این دارو فقط برای استعمال خارجی ساخته شده است. از بکار بردن آن بر روی چشم و پوست مجروح خودداری شود. در صورت بروز تحریکات جلدی مصرف دارو قطع شود.
شرکت سازنده گل دارو GOLDARU
ماده موثره علف چای: هاپریسین، فلاونوئیدهای مختلف (هایپروزید، کوئرستین و روتین) و اسانسهای فرار شمعدانی معطر: سیترونلال، ژرانیول و نرول نارنج: لیمونن، نرول و ژرانیول اوکالیپتوس: سینئول اسطوخودوس: لینالول و استات لینالیل درخت چای: تریپین ها، سینئول، پارا- سیمول و لیمونن
محتویات بسته اسپری ۵۰ میلی لیتری
مقدار و نحوه مصرف روزی چند بار مقدار کمی از دارو بر روی محل عارضه اسپری شود. (بیشتر از ۵ بار در روز استعمال نشود)
مکانیسم اثر اثر ضددردهای عصبی عصاره علف چای از دیرباز معروف بوده و خاصیت ضد التهابی آن را در ارتباط با فلاونوئیدهای موجود در آن می دانند. مواد روغنی گیاه بالاخص دارای اثرات بارز ضد زخم، ضد سوختگی و التیام بخش پوستی می باشد. منتول و ترکیبات مختلف موجود در اسانس های بکار رفته در فرمولاسیون از جمله سینئول، لینالول، ژرانیول و غیره نیز به تنهائی و به صورت ترکیب با هم از طریق سینرژیستیک موجب بروز آثار بسیار بارز ضد اسپاسم و ضد درد شده و با جذب سریع از طریق پوست بالاخص در التیام دردهای با منشاء اعصاب بسیار موثر می باشند. اثرات ضد درد، ضد آرتریت و دردهای رماتیسمی اسانس های مختلف موجود در این فرآورده به خصوص اسانس درخت چای در مطالعات متعدد بالینی به اثبات رسیده است. افزون بر این عصاره علف چای و اسانس های فوق الذکر به طور کلی دارای اثر ضد میکروبی و ضد قارچی بوده و در موارد آزردگیهای پوستی علاوه براثر التیام دهندگی و از بین بردن درد، اثرات آنتی باکتریال خود را نیز ظاهر می سازد.
مواد تشکیل دهنده هر ۱۰۰ گرم اسپری نوروژیک حاوی مقدار ۵ گرم منتول ۵/۲ گرم عصاره هیدروالکلی علف چای، ۳۷ گرم انسانس شمعدانی معطر، ۵/۱۵ گرم اسانس اوکالیپتوس، ۱۰ گرم اسانس نارنج، ۱۰ گرم اسانس درخت چای و ۲۰ گرم اسانس اسطوخودوس می باشد.
موارد مصرف تسکین دهنده سریع دردهای مزمن مرتبط با عصب، درد ناشی از نوروپاتی دیابتیک، زونا و فیبرومیالژی
نوع بسته بندی جعبه مقوای
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه