۲.۸ از ۵
از میانگین ۵ نظر دهنده

کپسول گیاهی حب جدوار

کالاهای مشابه

ترنجبین فله ای از ۱۲۵,۰۰۰
در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کپسول گیاهی حب جدوار
مشخصات
تاریخ انقضاء بیشتر از 6 ماه
زمان ماندگاری 12 ماه
ساخت ایران
شرایط نگهداری در دمای اتاق و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.دور از دسترس کودکان قرار دهید.
شیوه نگهداری در جای خنک
محتویات بسته 15 عدد کپسول
مقدار و نحوه مصرف افراد بالاتر از ۱۲ سال: برای کنترل درد روزانه ۴-۲ کپسول (بر حسب شدت درد)برای تقویت عمومی روزانه ۱ کپسول در صورتی که پزشک معالج شما دستور خاصی برای شما تجویز کرده از دستور پزشک پیروی کنید.   در کودکان ۶-۱۲ سال در صورت نیاز با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید.
مکانیسم اثر حب جدوار یک داروی گیاهی حاوی ۱۵ عدد کپسول ۵۰۰ میلی گرمی است که از گیاه جدوار تهیه شده است و مواد موثره جدوار در فرمولاسیون صنعتی این دارو به نحو احسن مورد استفاده قرار گرفته است. گیاه جدوار طبق منابع معتبر طب سنتی همچون تحفه المؤمنین، قرابادین کبیر و مخزن الأدویه علاوه بر موارد اشاره شده دارای اثرات زیر نیز می باشد: تقویت کننده اعضای رئیسه بدن (قلب، مغز و کبد) و کمک کننده به کارکرد صحیح این اعضاء و تمامی اندام های وابسته به آنها می باشد.تقویت اعصاب عمومی و دید چشم.سم زدایی خون و اخراج مواد زائد از بدن و تحلیل ورم های ایجاد شده.مفید برای درمان فلج، سرطان، انواع کیست، سنگ کلیه و غیره.به علت اثرات خوب این گیاه در تسکین درد و تقویت بدن، حب جدوار در این موارد اثرات فوق العاده ای دارد. همچنین به دلیل وجود اثرات آنتی باکتریال و ضد قارچی جدوار، این دارو فاقد هرگونه نگهدارنده می باشد. بنابراین مضرات ناشی از مواد نگه دارنده از این دارو حذف شده است.
مواد تشکیل دهنده گیاه جدوار
موارد مصرف کمک به درمان و تسکین انواع دردهای استخوانی، مفصلی و ماهیچه ای تقویت عمومی بدن (جسمی، جنسی و ذهنی) بهبود عملکرد ارگان های اصلی بدن از طریق بهبود جریان گردش خون
وزن 1 کیلوگرم
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه