۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

کرم ضد چروک نوکسوریانس یوکس ا لورس مناسب انواع پوست 15 میلی‌لیتر نوکس

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم ضد چروک نوکسوریانس یوکس ا لورس مناسب انواع پوست 15 میلی‌لیتر نوکس
مشخصات
بارکد وارداتی 3264680002441
ترکیبات آب, بوتیلن گلیکول, اوکتی دسانول, تری بهنین پی ای جی 20 استرس, کوکو کاپریلات/ کاپرات, گلیسرین, بورون نیترید, پروپیلن گلیکول دی کاپریلات/دی کاپرات, گلیکول پالمیتات, زایلیتیل گلوکزاید, روغن نارگیل, مانیتول, آن هیدروکسی لیتول, مونتان سرا/مونتان وکس, توکوفرول (ویتامین E), ترومتامین, آکریلامید/ آمونیوم آکریلات کوپلیمر, اسانس, کافئین, کاپریلویل گلیسین, روغن دانه مارولا, کاربومر, زایلیتول, سیتریک اسید, پلی سوبوتن, اتیل هگزیل گلیسرین, سدیم هیدروکسید, سدیم دکستران سولفات, موم کارنائوبا, عصاره ریشه لپیدوم مینی (ریشه ماکارو), تریستئارین, CI77891/تیتانیوم دی اکساید, دهیدرو استیک اسید, فیتیک اسید, پلی سوربات 20, پودر مغز کاکائو, 10- هیدروکسی دکانوئیک اسید, سباسیک اسید, سوربیتان ایزو استئارات, 1.10- دساندیول, روغن دانه آرائوکاریا انگوستیفولیا (کاج پارانا), سدیم هیالورانات, استیل تترا پپتید-9, بوتیل فنیل متیل پروپیونال, گرانول, سیترونلول, لیمونن, آلفا ایزو متیل ایونن, لینالول, سیترال
تعداد در بسته 1
توصیه استفاده از شوینده‌ها و پاک‌کننده‌ها مناسب با نوع پوست درکنار این محصول توصیه می‌گردد.
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی بزرگسالان
روش مصرف شب‌ها روی پوست تمیز صورت و گردن استفاده نمایید.
زمان مصرف شب
شرکت تولید‎کننده لابراتوار نوکس
شرکت واردکننده پوبر
عصاره روغن نارگيل، كافئين، پودر كاكائو، ريشه ليپيدوم ميني، روغن دانه مارولا، موم كارنائوبا، آرائوكاريا انگوستيفوليا
فرم محصول كرم
کارایی ضد چروك
کاربرد ها پوست صورت عاملی تاثیرگذار در زیبایی افراد است؛ بنابراین مراقبت از پوست و حفظ آن در برابر هرگونه عامل مخرب می‌تواند زیبایی و سلامت پوست را تضمین کند. چین و چروک‌ها یکی از عواملی هستند که زیبایی و ظاهر پوست را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهند و وجود آنها در نقاط مختلف صورت به تدریج سبب تغییر فرم کلی صورت و از بین رفتن زیبایی و طراوت آن می‌گردد. عواملی نظیر تابش نور خورشید، انقباض بیش از حد برخی ماهیچه‌های صورت، استعمال دخانیات، استرس، خشکی پوست، رژیم غذایی نامناسب، آلودگی محیطی، وجود رادیکال‌های آزاد و... باعث ایجاد چین و چروک در پوست می‌شوند. علاوه بر این با افزایش سن، پروتیین‌های پوست از جمله کلاژن و الامتین کاهش می‌یابند و مشکلاتی از قبیل کاهش بازسازی سلول‌ها، تغییر بافت چربی زیر پوست، کاهش قابلیت ارتجاعی پوست، آسیب‌پذیر شدن شبکه مویرگی پوست، بی‌نظمی در نحوه قرار گرفتن رشته‌های کلاژن و... ایجاد می‌گردد.
کرم شب نوکسوریانس نوکس حاوی مواد موثر زیر می‎باشد:
پودر مغز کاکائو: کاکائو در واقع یکی از مواد غذایی سرشار از فلاونوئید و به ویژه آنتی‌اکسیدان کاتچین است. این آنتی‌اکسیدان به داشتن بدنی جوان‌تر و پویاتر کمک می‌کند. چین و چروک و خطوط ریز بر روی پوست به دلیل کاهش کلاژن است که با توجه به انتشار هورمون‌های استرس اتفاق می‌افتد. شکلات تیره (کاکائو) استرس را کاهش می‌دهد و از این رو از ترشح بیش از حد هورمون‌های استرس جلوگیری می‌کند، در نتیجه چین و چروک و خطوط ریز را از بین می‌برد.
روغن دانه آرائوکاریا انگوستیفولیا: دانه کاج سرشار از پروتیین، چربی و اسید‌آمینه است. منبع عالی ویتامینB1 ،B3، منگنز، مس، منیزیم، روی، ویتامین E، آهن و پتاسیم است و آثار چین و چروک پوست را کاهش می‌دهد.
عصاره ریشه لپیدوم مینی (ریشه ماکارو): تحقیقات نشان داده که ماکارو از لحاظ ساختاری می‌تواند موجب افزایش استحکام پوست و افزایش توانایی‌های حفاظتی ذاتی آن شود. مطالعات آزمایشگاهی نشان داده‌اند که ریشه ماکارو با تحریک تکثیر فیبروبلاست در شرایط آزمایشگاهی، به جوان‌تر شدن پوست کمک شایانی می‌کند. این تحقیق همچنین نشان می‌دهد که عصاره ماکارو باعث افزایش تولید کراتینوسیت شده، که به نوبه خود باعث افزایش سنتز کلاژن، بهبود یکپارچگی کلی ماتریس ساختمان پوست، محکمتر، نرمتر و صاف‌تر شدن آن شده و پوست، عاری از خطوط ریز و چین و چروک ناخواسته می‌گردد.
روغن دانه مارولا: روغن مارولا برای انواع پوست مناسب است و حاوی ویتامین‌های C و E است. همچنین این روغن سرشار از اسیدهای چرب است. این روغن رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند و باعث تسکین پوست‌های خشک می‌شود. این روغن به سرعت جذب شده و باعث براق شدن و چرب ماندن پوست نمی‌شود.
کافیین: از به وجود آمدن تیرگی دور چشم بر اثر کم‌خوابی جلوگیری می‌کند و به رفع پف زیر چشم‌ها کمک می‌کند.
کد مجوز بهداشتی 7197630872110664
کشور تولید‎کننده فرانسه
مخصوص صورت، گردن
مقدار 50 ميلي ليتر ( ml)
موارد منع مصرف درجای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال و نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
نوع پوست انواع پوست
نوع کارایی ليفتينگ، ضد تيرگي
نوع محفظه كاسه‎اي
ویتامین ها A، C، D، E
ویژگی ها • با خاصیت افزایش حجم و استحکام پوست
• حاوی اسید هیالورونیک و گیاهان ارزشمند
• قوی‌ترین ضد چروک و افتادگی پوست
• حاوی عوامل سم‌زدای قوی پوست
• مناسب انواع پوست
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.