۱,۲۰۰,۰۰۰۱,۳۰۰,۰۰۰

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

فلوئید ضد افتاب فیوژن ⁺SPF50 ایزدین 50 میلی لیتر

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی فلوئید ضد افتاب فیوژن ⁺SPF50 ایزدین 50 میلی لیتر
مشخصات
بارکد وارداتی 8470001525369
برای دیدن مقالات مرتبط کلیک کنید نحوه صحیح استفاده از ضدآفتاب‌ها
برند ایزدین (Isdin)
ترکیبات آب، دی بوتیل آدیباته، سیکلوپنتاسیلوکسان، اکتوسریلین، الکل دنات، بوتیل متوکسی دی بنزویل متان، سیکلوهگزاسیلوکسان، بیس-اتیل هگزیل اکسیفنول متوکسی فنیل تریازین، بوتیلن گلیکول، PEG-30 دی پولی هیدروکسی استارات، نایلون-12، تیتانیوم دی اکسید (نانو)، PEG-10 دی میتکون، سدیم کلراید، فنوکسی اتانول، CI 77491 (اکسیدهای آهن)، گلیسریل استارات، اسانس، دی سدیم EDTA، اتیل هگزیل گلیسیرین، سدیم هیالورونات، دای متیکونول، CI 77499 (اکسیدهای آهن)، PEG-8، توکوفرول، اسکوربیل پالمیتات، اسکوربیک اسید، سیتریک اسید
تعداد در بسته 1
جنس محفظه پلاستیکی
جنسیت آقایان، بانوان
رده سنی بزرگسالان
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده ایزدین
شرکت واردکننده پوبر
فرم محصول فلوئید
کارایی ضد آفتاب
کاربرد ها

ویژگی های ضد آفتاب فیوژن فلوئید ⁺SPF50 ایزدین

  • با تکنولوژی منحصر به فرد تیکسوتروپیک که با اثر اصطکاک و گرما، بیشتر جذب پوست می شود.
  • حاوی اسید هیالورونیک و ویتامین E، به عنوان ضد چروک و آنتی اکسیدان
  • مناسب برای پوست های نرمال تا خشک و پوست های حساس
  • مات کننده و ضد براقی پوست
  • مقاوم در برابر آب و تعریق

معرفی ضد آفتاب فیوژن فلوئید ⁺SPF50 ایزدین

ضد آفتاب فیوژن فلوئید ⁺SPF50 ایزدین محصولی فوق العاده و جهت مصارف روزمره می باشد. این محصول از تکنولوژی فیوژن بهره می برد که باعث می شود محصول روی پوست آب شده و سریعا جذب شود. فرم فلوئید بسیار سبک ضد آفتاب فیوژن فلوئید ⁺SPF50 ایزدین به این محصول اجازه می دهد سریعا جذب پوست شده و دقایقی پس از مصرف اصلا قابل تشخیص نباشد. ضد آفتاب فیوژن حاوی ویتامین E است که آنتی اکسیدانی قدرتمند جهت مقابله با رادیکال های آزاد محسوب می شود. ضد آفتاب فیوژن فلوئید ⁺SPF50 ایزدین مخصوصا برای پوست های چروک و آسیب دیده توسط خورشید توصیه می شود و ضد آب نیز هست. پس از استفاده از فیوژن فلوئید اثری مات و تا حدود زیادی نامرئی روی پوست باقی می ماند که خشک نخواهد شد. این محصول حاوی ترکیباتی ضد پیری نظیر ویتامین E و اسید هیالورونیک می باشد.

 ضد آفتاب فیوژن فلوئید ⁺SPF50 ایزدین فرمی مات کننده و بسیار سبک دارد که بسیار سریع جذب پوست می شود و استفاده از آن را بسیار راحت می سازد. باید در نظر داشته باشید که زمان انتخاب ضد آفتاب، تنها میزان SPF آن مهم نیست و ساختار محصول و نوع فعالیت شما نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ضد آفتاب فیوژن فلوئید ⁺SPF50 ایزدین در برابر اشعه های UVA و UVB بسیار مقاوم بوده و ضد آب است. با استفاده از این محصول بسیار احساس راحتی خواهید کرد؛ چرا که فیوژن فلوئید بسیار سبک است. ضد آفتاب های ایزدین که از تکنولوژی های منحصر به فردی استفاده می کنند، رتبه اول در میان ضدآفتاب های کشور اسپانیا هستند. لازم به ذکر است که به گزارش وبسایت Tripadvisor این محصولات در سال 2016 به عنوان برند محبوب مسافران در سراسر دنیا انتخاب شده اند.

کد مجوز بهداشتی 1100776547944819
کشور تولید‎کننده اسپانیا
ماده شاخص اسید هیالورونیک
مخصوص صورت، بدن
مقدار 50میلی لیتر ( ml)
نوع محفظه بطری
ویتامین ها C، E
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه