۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

شیر خشک شماره 1 اپتامیل 800 گرم

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی شیر خشک شماره 1 اپتامیل 800 گرم
مشخصات
ابعاد بسته‌بندی 25x13x10 سانتی‌متر
اجزای تشکیل‌دهنده ترکیب مبتنی بر لبنیات - لاکتوز - روغن های گیاهی - شیر خشک شده -آب پنیر از شیر - کنسانتره پنیر از شیر - روغن ماهی - کلسیم فسفات - پتاسیم سیترات - کلسیم کربنات - ویتامین C - ویتامین E - آنتی اکسیدان - بیوتین - ویتامین K و بسیاری ترکیبات مفید دیگر برای نوزادان دوست داشتنی
روش مصرف بطری، سرپستانک و سرپوش بطری را قبل از استفاده بدقت بشویید و خوب بجوشانید.\r\nآب آشامیدنی تمیز را بجوشانید و بگذارید ولرم شود. حدودا 50 درجه سانتیگراد. حدودا دو سوم آب جوشانده شده مورد نیاز را در داخل بطری تمیز و ضد عفونی شده بریزید.\r\nپیمانه داخل قوطی را از پودر شیر پر کرده و با لبه کند کارد سطح آن را صاف کنید و میزان مورد نیاز را برابر جدول تغذیه در بطری بریزید. درب بطری را ببندید و حدودا 15 تا 20 ثانیه بطری را خوب تکان دهید و بقیه آب مورد لزوم را به آن اضافه کنید و بطری را مجددا تکان دهید.\r\nپستانک را سر بطری قرار دهید و دقت نمایید شیر آماده شده دارای درجه حرارت مناسب باشد. حدودا 37 درجه سانتیگراد.
روش نگهداری بعد از هربار مصرف باقی مانده شیر داخل شیشه را دور بریزید.\r\nدرب قوطی را بعد از هربار مصرف محکم ببندید.\r\nمحتویات قوطی باز شده شیرخشک آپتامیل 1 APTAMIL حداکثر تا 4 هفته قابل مصرف می باشد.
سایر توضیحات در ابتدا، به لحاظ غذایی متناسب با ترکیب پره بیوتیکهای GOS/FOS است، عنصر سازنده خاص مشابه با آنهایی که در طبیعت یافت می شود.\r\nشیرخشک آپتامیل 1 APTAMIL همچنین حاوی نوکلئوتیدها، آنتی اکسیدانها و اسیدهای چرب غیر اشباع بلند زنجیره (LCPها) می باشد. از آنجایی که کودکان قادر به تولید LCP کافی برای نیازهای روزانه خود نیستند، آپتامیل ما را مطمئن می کند کودکانی که از تغذیه با شیشه استفاده می کنند، چیزی را از دست نمی دهند.\r\nخرید شیر خشک آپتامیل APTAMIL 1 پیشنهاد متخصصان می باشد.\r\nبعد از هربار مصرف باقی مانده شیر داخل شیشه را دور بریزید.\r\nدرب قوطی را بعد از هربار مصرف محکم ببندید.\r\nمحتویات قوطی باز شده شیرخشک آپتامیل 1 APTAMIL حداکثر تا 4 هفته قابل مصرف می باشد.
شروع زمان مصرف بدو تولد
ماندگاری 24 ماه
وزن بسته‌بندی 800 گرم
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه